Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Lisa - 5 juli 2011 22:49

Här mjukstartar vi då rakt inte. :)

Jag å Anna har pinnat Asarum runt i en å en halvtimme!

Skorna var supersköna å gå i, men nu har jag lite ont i fötterna.

Det beror nog inte på att det är just easy tone dock, jag har en tendens att snebelasta alla nya skor i början.

Hoppas jag kommer gå in dessa med såsmånigom. :D

Är i vilket fall värligt nöjd att jag masade mej ut å hoppas jag kan fortsätta med detta i allafall ett par kvällar i veckan.

Både kropp å själ behöver det, i know it. :)

Även om jag står utan sällskap borde jag inte banga, det finns ju en massa olyssnade avsnitt av Sommar på p1 på webben å dessa borde ju finnas på appen med tycker man. :)


Nog om det, ville mest bara skryta lite. :P

Nu ska jag krypa ner jämte min sovande make. :D

Natti natt!

Av Lisa - 5 juli 2011 20:27

 

Japp, eftersom bilen inte riktigt är å lita på körde vi minsta möjliga streckan för å bada i dag å hamnade då förståss i Långasjön. :)

Okej vi parkerade inte I själva sjön, men jag säger ändå I Långasjön, för det har jag alltid gjort :)

Vi hade Stina med oss å Hanna å hennes kids joinade också. :)

Viggo å Noel är sånna sötisar i hop. :D

Det var många känningar där i dag i övrigt också familjen Nejbo å Bengtsson/Loorentz å Viggo lekte en hel del med Elis också. :)

Han har blivit så modig Viggo med, han simmade å gick ut långt ut i sjön.

Visst, det är väl inte bara positivt men han har alltid varit så försiktig så jag tycker det är kul att han vågar lite mer. :)

Leo han fortsatte med sitt bajsande å lyckades göra detta på Viggos skor å filten vid ett blöjlöst tillfälle. :)

Nya tänder på G troligtvis, bajs å gnäll brukar ju va symptom på detta hos min minsta gosse. :)

Det var nästintill för varmt i vattnet å jag saknar havet, men det var mys ändå.

INTENSIVT men mysigt. :)


I kväll blev det en mat-shopping-tur till Ica tillsammans med Viggo. :)

Han var allmänt stimmig men söt.  

Det är alltid mysigt att va ensam med honom, även om det bara blir en runda i affären.. :)

Vi köpte en massa jäst å smördeg å köttfärs att fixa picknick-mat med.

Det var tunnsått med tips där, kom igen nu, vad har ni med er på stranden å till sommarens nöjesparker? :)


Kollar lite på Allsången nu å försöker tagga till inför den första motionen sen jag vet inte när.

Jag ska nämligen ut å ränna(GÅ!) med Anna klockan nio.

Det blir premiärturen med mina nya skor också. :)


I morron blir det sjön igen om vädret tillåter. :)

Men nu, tagga tagga tagga! :)

(hade hellre kollat på Dexter, det ska erkännas..!)

Av Lisa - 5 juli 2011 08:13

I natt har jag drömt stress-drömmar med seriemördare å hetsjakter.

Det får det var värt, säsong fyra av Dexter är hittills långt i från en besvikelse!

S*tan så bra det är! :P Jag skulle nog strecka mej så långt som att det är den bästa tv-serien som gjorts, ever! Sex and the city får nöja sej med en hedersam andra plats. :)


Sitter å funderar på utflyktsmat.

Vi har kört fast på kalla pastaskruvar med antingen köttbullar eller prinskorvar till. Visst bägge barnen äter med god aptit, men det blir lite tradigt i längden. :P

Piroger vore perfekt, men det tar ju en stund å fixa. Ska dock baka det så fort jag har tid. :)

Vad brukar ni ha med er till stranden?


Leo sover hela nätterna igen nu, men han tycker det passar å stiga upp redan vid fem om mornarna. :D

Lite tröttsamt, men det får gå. :)


I dag blir det trots en å annan molntuss en sväng till sjön.

Bilen är kass(igen), men den korta sträckan vågar vi oss på. :P


Nu ska jag styra upp lite här med badväskor å annat. :)

Ha en bra dag!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards