Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Lisa - 21 juni 2011 21:15

Jag har ASONT i nacken är trött som vanligt.

Men jag har tagit mej igenom den här dagen å till å med åstakommit lite grann. :D


Rundan på stan var som jag förväntade, en Leo på armen å Viggo som pep i väg mellan klädställningarna.

Vi fick i hop ett gäng plagg å kostade(eller vågade) till å med oss på å fika. :D

 

Leo åt pastasallad med currysmak för glatta livet å det gick väl ändå ganska bra. :D

Min stora kille har dock på tok för mycket spring i benen för att uppskatta sånna här aktiviteter. :D

Men jag kan säga som så, att om ni vill känna på hur det känns att bli utstirrad å pratad bakom ryggen på så kan ni får låna Leo å ta med honom till stan!

Jag kan förstå att man regagerar på hans prickar å att de flesta bara tyckte synd om honom, men om man inte ska säga nått direkt till oss kan man väl va lite diskret..?!


I vilket fall som helst blev det nya kläder till pojkarna, dock bara två reafynd i form av en jacka som Leo kan ha i höst å en tunika som jag greppade tag i farten på Lindex. :D

Viggos orangea tröja hade typiskt nog hål efter larmet så den ska Stina byta i morron.


Vi tog oss till Jysk å köpte en resesäng å plastbackar till Viggo's rum.

När vi kom hem ringde Stina å ville använda vårt kök å laga middag i då hennes är nerpackat å det tackade vi inte nej till.

När barnen somnat satte hon i gång å spela Wii å gör så fortfarande. :D

 

Jag har faktiskt gjort mej en profil på Wii-fit, men min nacke ville inte samarbeta så jag fick inte en chans att minska mitt skyhöga BMI.

Jag ska försöka ge det en ärlig chans här om kvällarna, för jag vill ju gå ner de där kilona.

Mina skor ligger på Reptil å väntar på mej å har så gjort sen i måndags(snacka om snabbleverans!) men jag har inte hunnit hämta dem..


Nu ska jag hiva mej i duschen å stärka mej inför natten, Leo har redan varit vaken ett antal gånger bland annat samtidigt som jag somnade Viggo.

Vi bruka sitta utanför hans rum på en stol tills han somnar men i kväll somnade han själv. Min stora duktiga kille!  


I morron kommer Hanna, Noel, Ella å Malin hit på eftermiddagen ska vi fira Maja. :D

Livet rullar på, med eller utan sömn å nackspärr. :D


Natti natt!

Av Lisa - 21 juni 2011 09:36

Redo å göra stan? :D


Väntar på att Leo ska vakna, då ska vi packa in oss i bilen å köra till stan med Anna å Maja å bränna lite skattepengar. Eller ja förhoppningsvis rea-fynda lite kläder på H&M å köpa en resesäng till Leo på Jysk. :)

Jag har en känsla av att detta kan sluta lite hur som, en mamma med akut sömnbrist å nacksspärr å två söner som inte några större fans av affärer. Den mista av dessa söner har dessutom lagt sej till med å resa sej upp i vagnen som inte har fungerande sele.

Men men, vi chansar å får väl köra hem om det krisar till sej rejält. :)

Men om ni ser en svettig morsa som jagar en treåring med en prickig bebis på armen kan ni räkna med att this is me! :)

Av Lisa - 21 juni 2011 07:57

Vaknade kvart i sju efter att faktiskt ha sovit hela en å en halvtimme i följd med värsta sortens neckspärr å den här låten på hjärnan...?!

Gomorron tisdag, eller nått..?! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards