Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Lisa - 4 juni 2011 09:04

Hade en fantastiskt fin kväll i går. (TACK flickor. :))

Åt ute på Walhalla å gick sen hem till Malin å pratade å drack vin efter det. :)

Jag gick in genom dörren hemma prick halv ett men natten var stökig as hell å jag ungefär sovit 2 å en halvtimme plus en liten snutt på morronen. :D

Jag kommer säkerligen överleva det med, men hur jag ska orka en utekväll till på detta det återstår å se det. :D


Martin har kört in till Stinas lägenhet för å fixa lite å jag å barnen ska lasta vagnen med så mycket vi får plats med å ta en promenad till Långasjön. :D


Längre resumé får ni nog vänta på tills i morron. :)

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards