Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Lisa - 11 maj 2011 22:39

  Jag å Leo.

  Viggo å Martin.


Livets bästa! :D

Bilder · Leo
Av Lisa - 11 maj 2011 21:56

Kameran funkar.

Eller ja, den har ju funkat hela tiden men inte kunna överföra bilder.

Men på min dator går det utmärkt..?!

Kan det va så enkelt att det var windows 7 på de andra datorerna som inte funkade i hop med min kamera?

Skit samma, jag är bara glad att mina bilder inte gick förlorade. :D


  Den här är ju helt underbar till exempel. :D

Premiärfiske i Mien. :D


Vad det gäller själva kameran så är vi ju inte precis bästa vänner å innerst inne vill jag egentligen ha nått sånt här... :P

 


Av Lisa - 11 maj 2011 20:19

Wiiiihooo wiiihooo!

Gissa vilken dator jag skriver i från..?

Jojjomensan, min egen mini-acer. :D

Det krisade till sej till en början men nu är den i gång. :P

Tack för hjälpen Roger!

Å tack Martin för att du styrde upp det sista!  


Än är det en hel massa kvar å installera men ändå. :D

Min dator är hemma å nu ska den väl funka någorlunda ett bra tag till. :)

*håller tummarna*


Dag två med vattkoppor bjöd på besök först på lite bak å sen besök av Jennie å hennes två minsta sötnosar. :D

De var sugna på lite koppor å vi var sugna på sällskap. :)

Viggo å Dante lekte så, så bra. :)

Riktigt kul å se. :)

De hade med sej frallor(jo jag åt..) å tillbehör å tre(?!) paket ballerina som fortfarande ligger orörda på diskbänken. :D

Tack för idag hörrni. :D

  Det här fina kollaget har såklart inte jag gjort.

Utan jag har helt fräckt stulit det från Jennie. :P


Timmarna som följde efter de gått är jag allt annat än stolt över.

Bara en massa tjabb å dåligt tålamod från min sida. :/

Ibland tycker jag fruktansvärt illa om mej själv å blir förbannad på hur jag reagerar å agerar! :(

I morron ska jag bättra mej, det lovar jag!


Nu ska jag fortsätta återuppbyggnaden av mina program, surfshoppa lite å sen blir det duschen å sängen som sej bör!

Nu är jag tillbaka i allafall. :D

Ska bara få i gång kameran också, sen är jag on på riktigt. :D

Av Lisa - 11 maj 2011 09:25

Hallå i stugorna! :)

Här kommer en rapport från den laptop-lösa å vattkoppdrabbade familjen. :)

Inte mycket nytt å rapportera egentligen, men ett inlägg kan man alltid få i hop, om allt å ingenting. :)

Viggo har kliat sej i natt, men inte alls så mycket som vi var beredda på.

Han har hållt sej lugn å inte varit ledsen utan mest bett om att bli smörjd å velat sova. :) Älskade unge så stor å duktig!   


Leo han är med grymt duktig. Sovit hela natten i natt också. :)

Nu sover han lite igen å Viggo kollar på Firma fantasiflytt medan jag då sitter här. :)


I dag kanske vi får lite sällskap, men det är inget exakt bestämt än. :)


I vilket fall som helst är jag grymt sugen på å baka nått.

Typ småkakor eller nått snabbt men roligt. :D

Det blev aldrig nån cheesecake i går, så den ska jag med försöka slänga i hop i kväll eller nått. :D


I dag ska väl min dator hitta hem också så kvällen kommer jag nog spendera framför denna. Installera program å blogga. :P


Vi hörs då i stället!

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards