Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Lisa - 1 maj 2011 22:00

Så.

Här är jag då å det är dags för en uppdatering. :)

Det har varit fullt upp å jag hade nog behövt en helg efter helgen för att vila upp mej på. :P


I vilket fall som helst har det varit en bra helg trots att jag har mått betydligt sämre än på mycke länge rent psykiskt.

Det har varit en tuff vecka å detta har satt sina spår i form av sömnbrist å ångest.

Nog om det, å över till det roliga. :)


Gårdagen inleddes med en ljuvlig avslutning med Viggo's gympagrupp hemma hos gympafröken Sanne i Tararp.

Jag lurade Martin att promenera dit.

Leo skrek hela vägen å vi kom sist men

Vilket ställe å vilken avslutning! :D

Mitt Bullerbykomlex växte, men det var det värt. :)

Sol, hösläp efter traktor, kalvar, tipsrunda å fika å umgänge med härliga människor. :)

                           

  Tack Sanne för den här terminen å för en toppenavslutning. :)


Väl hemma igen städade jag medan de andra höll till i trädgården.

Leo i sin vagn å de andra två på studsmattan. :)

Vid fyra började besökarna droppa in, vi fick två bonusgäster också i froma v Anna å Maja å resterande av dagen ägnade vi vuxna åt  att äta medan Viggo å Maja hoppade på studsmattan. :D

Menyn bestod rillade fläskkotletter, klyftpotatis, grillspett å såser å tilltugg före dess å en rocky road cheseecake.

Mitt smaksinne lyser ännu med sin frånvaro så hur det smakade kan jag inte uttala mej om., men trevligt hade vi.

Kan dock konstatera att vi behöver införskaffa några nya spel som komplement till mina tre olika versioner av TP.. :P

         

  Tack för i går allihopa. :D


I dag var det dags för dop för Emilie å Peters lilla Ture.

Även i dag var familjen Arvidsson sist på plats, men min klocka var prick halv tolv. :D

Dop är som ni vet inte min grej i det stora hela, men jag är ett stort fan av när det är solosång från släktingar eller vänner.

Detta var det i dag å det var ett stort plus. :)

 



Efter kyrkan var det smörgåstårta å fika på Bolsvägen å paketöppning förståss. :)

Av oss fick Ture en namntavla á la Linda. :)

Man of the hour han sov mest han. :)

     

Viggo å Leo var så fina i sina nya kläder( å Martin med i sina.:D) å jag kände mej faktisk också väldigt fin i min beigea skjortklänning. :)

Klänningen var jag å hämtade hos mamma i morse. 

Pappa konstaterade att jag blivit gammal som lånar kläder av min mor medan jag stick.-to-to-my-story, att jag inte haft möjlighet att tvätta eller köpa nått nytt. :) Fast om hela sanningen ska fam har mamma å jag köpt väldigt snarlika kläder i flera år. :)


Tyvärr kom inte mah med nån sommarvärme å  till han studsmatteägarens stora besvikelse har det regnat sen vi kom hem från Mörrum.

Men som han har hoppat på denna matta redan.

Jag skulle nog våga påstå att det är det bästa han nånsin fått ur han egen synvinkel åtminstone. :)

 


Nu ska jag hålla ögonen öppna tills vi får veta vem som lämnar BB sen kommer jag slockna omgående. :)


Ny fullspäckas vecka väntar, å vad det ska bli skönt å förklara oss friska å komma ut lite igen. :)


Gonatt nu!

     


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards