Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Lisa - 14 april 2011 21:18

I'm aaaalllliiiiiiiiiiiivvvvveeee! :D

Jojjomensan, här är jag.

Har varit på språng i stort sett hela dagen.

I morse fick det blir ett besök på VC med Leo.

För en gång skull fick vi en sympatisk å väldigt bra doktor.

Han var snäll mot oss alla tre å Leo's rossel berodde bara på trånga luftrör(som bebisar tydligen har) i kombination med en förkylning å inget värre. :)

Öronen såg också tipptopp ut så det var lugnt även på den punkten.

Skönt att kunna utesluta värre saker som astma eller så... :D

Direkt efter de besöket körde vi hem till Veronica för en mammaträff.

Fick pastasallad till lunch å bägge mina killar åt så det stod härliga till, pastomaner som de är. :P

Stannade till Leo sovit klart vid två å körde hem å åt ännu lite till å sen gick vi ut i trädgården å planterade lite å lekte.

När Martin kom hem gick vi hela familjen till lekplatsen en stund.

Mysigt med ljusa å ljumna kvällar. :)


När Sandra ville kvällspromenera var jag heller inte sen å hänga på så det blev en timmes PW i kväll också. :D

Härligt!

Alltid nått när man äter varma mackor till kvällsmat å baguetter till lunch. :S


Olustkänslorna å deppigheten sitter kvar i magen även denna dagen.

Jag är liksom lite på standby bara, kommer liksom inte ända fram i nått.

Hatar det, verkligen..


Men i morron är det fredag!

Då ska vi ta vår milslånga inköpslista med oss till Coop å handla en massa god mat.

På lördag kommer Emelie å Snoff å grillar å i morronkväll är det dags för datenight(vad ska vi äta? Tacksam för förslag. :D). :)


Nu blir det dusch sen sov, är ganska sliten efter vaknatt så i kväll blir det inget BB! :D

Natti natt!


 

Av Lisa - 14 april 2011 08:51

Så var det dags igen! :D



 


Jag tvälar hos Coquina om en kaffekvar med tillbehör från Zoegas.

Tävla HÄR du med!



Motivering till varför jag vill vinna:

Jag har fått en Moccamaster av min man i "grattis-till-jobbet-gåva" men har ännu inte funnit ett kaffe som gör denna Rolls royce bland kaffebryggarna rättvisa! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards