Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Lisa - 6 april 2011 21:08

Vilken lång dag det här blev..? :)

Känns som att det har hänt hur mycket som helst även fast vi egentligen bara har besökt ÖF å sen varit hemma. :D

Har tagit sånna fina bilder på barnen i dag, på när de leker med varann å när världens stoltaste storebror matar lillbrosan med välling, men jag hittar inte sladden till kameran!!! Gaaaah, vad trött jag blir.

Hoppas den dyker upp i morron, eller att den bara ligger längre in i lådan än vad jag letade. :P


Jag tog mej faktiskt i kragen å masade mej på Step up i kväll.

Det var lite kaos när jag  skulle sticka, men jag kom i väg å var så himla nöjd att jag kommit i håg å ta med mitt svettband(nä, jag ser verkligen inte klok ut, men jag slipper få svett i ögonen, ok? :)).

När jag ska ta på mej detta i omklädningsrummet upptäcker jag att jag däremot glömt ta på mina linser å sitter där i glasögon. :S

Visst, man kan såklart träna i glasögon, det är ju många som gör det, men när man har alternativ är det ändå ruskigt opraktiskt...

Det fick ju gå ändå, å när passet väl drog i gång kan jag lova att just glasögonen var mitt minsta problem!

J*vlar så svårt det var!

Tror inte jag fick till en ynka felfri serie ens.

Jag må va lite gnällig, men det är inte lika kul när det är för svårt.

Hoppas det lossnar nästa vecka, för jag tänker trots allt inte ge mej. :D


I eftermiddags bestämdes det att vi ska till Barnens lekland i Karlskrona med Malin å Casper i morron. :)

Har aldrig varit där så det ska bli spännande. :)

Jag hoppas lite i smyg att vi ska hinna med ett stopp på MAX på hemvägen eller så.

De har ju GI-burgare å allt. :)

Men vi får se, har ingen aning om hur länge barnen(å vi som ska föreställa vuxna :P) orkar leka.

Dock har jag fått för mej att leklandet ligger i samma del av stan som både MAX å Blomsterlandet, men vi får se som sagt. :)


Ja, det var mitt kvällsbabbel det. :)

Vettigare än så blir det inte i kväll.

Ögonen går i kors så i kväll blir det INGET Big brother utan jag ska krypa ner redan nu..! :)

Gonatt!



ÄLSKADE UNGAR!!!   

    

Av Lisa - 6 april 2011 13:35

Här är regnigt å grått i dag också.

Så vi håller oss inne å myser. :)

Viggo kollar på Shrek å Leo sover.

Jag bloggar(såklart) å spanar runt å trånar efter allt jag vill ha. :)

Lergrytor, silikonformar, chilisåser, kryddor, oljeflaskor, kokböcker, trädgårdsböcker, växthus å en massa, massa annat. :)

Jag är en shoppingdåre, det är det inte lönt att förneka. :P


Natten som gick var hundra gånger bättre än nätterna innan. :)

Leo åt nån gång runt tolv å sen var jag uppe vid halv fem å sen sova han till sju. :)

Tycker dock jag är sådär eftermiddagstrött ändå... Måste va vädret. :)


Därför ska jag kasa ner lite i sängen under en pläd å vila lite nu. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards