Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa - 1 mars 2011 09:14

Har blivit lovad att köpa en skänk eller liknande till vardagsrummet.

Dels för det aldrig är fel med extra förvaringsutrymme, men mest för att det faktiskt ekar i det rummet...


Vad tror ni om den här..?



  Den ska stå på mot den här väggen...

      
  


Av Lisa - 1 mars 2011 08:46

Vaknade utan något som helst smak eller luktsinne å har galet ont i lederna.

Förkylningen håller mej i ett hårt grepp just nu, men jag känner mej ändå skapligt pigg. :D

Barnen har lite rinniga näsor men är annars pigga som vanligt.

Vid närmare eftertanke är det nog inte de som smittat mej utan snarare Martin.

Det kan man ju alltid hoppas för han var bara dålig i ett par tre dar innan det vände igen å det kan jag tänka mej att ställa upp på. :)


Viggo har precis lekt med sin kaffebryggare med vatten i.

Har suttit utan kläder å blaskat vid köksbordet.

Har hunnit med ett  två kalsongbyten när det blev lite översvämming på brickan, annars är det relativt torrt. :)

Nu leks det med lera i stället å Leo han sover.


I dag har vi lite småplaner.

Mormor å morfar(alltså mina... :)) kommer å fikar vid tolv å sen ska vi träffa Sandra å hennes grabbar på lekplatsen. Ska klä på mej som aldrig förr, men jag hoppas verkligen vindarna  är ljummnare i dag! :P

Sen tänker jag mej en Gulasch till middag med nybakat bröd så det ska vi klämma in nånstans det med. :)

Hoppas verkligen jag känner lite smak då för det är ju så gott!

Martin kommer hem sent så det är bara jag å boysen all night long.

Det funkar det med. :)


I natt har Leo vaknat två gånger å ätit. :S

Hoppas det bara är nån tillfällig svacka för det var verkligen skönt att få sova hela nätterna. :)

Ska handla hem lite välling å sexmånaders gröt till honom i veckan, för ersättningen mättar inte honom längre alls.

Å så ska vi nog prova oss på att ge honom fisk. :)

Viggo gillade heller aldrig grönsaker så det tänker jag bara inte hålla på å kämpa med i tid å evighet! :D


Nu är det nån som vill att jag ska baka ler-tårta, time to go alltså. :)


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards