Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Lisa - 23 mars 2011 20:09

Ja.

Här ligger jag på soffan å laddar.

Det blev varken promenad eller step up.

Stepen var inställd å Sandra fick förhinder.

Jag ville inte gå själv så jag stannade helt enkelt hemma.

Tanken är att jag ska sortera å märka kläder som jag ska försöka sälja på Bytaredagen i Mörrum på söndag.

Jag har dock inte kommit till skott än.

Mycket snack å liten verkstad på mej nuförtiden.

Jag har ju lovat GI-recept nu både länge å väl, men har ni sett till några..?

Nä, jag är ju hopplös. :)


Nått annat som är ganska hopplöst är att vi är inne i en riktigt trotsperiod. :/

I dag har det varit som förgjort, Viggo har inte lyssnat på nått.

Åååå vad det är frustrerande..!

Tjabb å tjat är ruggit uttröttande.

I dag har Leo fått ett å annat tjuvnyp med å det blir man ju inte precis lycklig när man ser...

Men, men så är det i mellan åt. Syskonkärlekens baksida det där.

Varannan minut är Viggo sen världens gulligaste å goaste både storebror å unge.  

Det är en normal utvecklingsperiod,

det är en normal utvecklingsperiod,

det är en normal...

...

:D


Näää, dags å dyka ner i den där klädkartongen då. :)



Av Lisa - 23 mars 2011 14:47

Det är härligt väder i dag också, så kanske vågar man tro att våren är här på riktigt nu..?

Hörde dock att det skulle bli åtta grader kallt i morron, men väljer att inte alls tro på det..! :D


Hela jag är i vilket fall som helst full av vårkänslor.

Jag vill vårstäda överallt(framför allt i skafferiet å tvättstugan..) köpa vårkläder å fixa i ordning inne å ute. :)

Vill ha upp några krokar i Viggo å Leo's rum, men i det här stunndtals väldigt könsterotypa hushållet klarar mamman inte ens att hantera en skruvdragare, än mindre få nått rakt uppsatt.

Så för det projektet får vi invänta mannen. :)


Även fast vi har gått fram å tillbaka till ÖF längtar jag ut, men för tillfället är vi ännu ganska begränsade till Leo's sovtider på den punkten.

Jag ska dock införskaffa mej ett liggunderlag eller dylikt fortast möjligt, som Leo kan ha å sitta på ute, det är han stor nog för. :)


Han växer verkligen så det knakar min minsta son, väger nio kilon som ni vet, helt galet. :D

Inom de närmsta dagarna blir till å byta till sittdelen på vagnen.

Buuuhuuu, det gick för fort..! Jag älskar verkligen färgen på liggdelen så jag kommer sörja..

Bilstolen måste vi också byta.

Viggo ska få en ny å så ska Leota över den stol Viggo har å i samband med stolbytet ska Leo flytta bak också. I allafall på prov. :)


Ska promenera i kväll också. Känner mej betydligt mer motiverad till det än till å trängas i en för liten gympasal på stepen. Då är det bättre med frisk luft. :D


Nu ska jag leka vidare här! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards