Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Lisa - 16 mars 2011 21:45

Vilken fantastiskt underbar dag jag har haft i dag!

Jag har världens finaste man, världens finaste barn, kanske inte världens finaste hus, men det duger å med det positiva beskedet om ett eget jobb föll den allra sista pusselbiten i mitt liv på plats!

Allt känns komplett på nått vis. :)

Att operation GI hittills funkat utan motgångar å att barnen sover helt okej bidrar även det till mitt goda humör.

Å lägg sen till lite solsken å en Moccamaster på det så förstår ni hur bra jag har det. :)


Måtte GI-mat å motionen synas på mått å vikt sen med bara.

I vilket fall som helst så känner jag mej så pigg så det är ändå värt det. :)

Har varit ute å gått Asarum runt i kväll med, hängde på det i stället för Step up.

Så skönt med frisk luft å ett högt tempo. :)

Jag hade planer på å lägga upp recpet nu, men jag tänker duscha å sen försöka sova i stället. :D


Träff med mammagruppen i morron vid elva.

Inga planer för eftermiddagen.

Hoppas, hoppas att solen kommer tillbaka å vinden är väck. :D

Jag vill va ute!!! :)


Gonatt på er! :)

Av Lisa - 16 mars 2011 08:43

  God morron världen!

Solen skiner å vi låtsas att våren är här(trots att det blåser så hela huset skakar å det är frost på marekn. :P)

Barnen har börjat sova till strax innan sju å den timme gör tydligen unerverk. :D

Det blir dock lite stressigare om mornarna, men det får det va värt!

Ska klä på mej det sista sen väntar ett besök på ÖF. :D

Ha en bra dag! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards