Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Lisa - 15 mars 2011 21:56

Ja, är i dag är det faktiskt en såndär unik dag så jag inte har haft nån tid alls till å blogga.

De är få de dagarna, men ibland så. :D


På förmiddagen var jag å Viggo på teater tillsammans med Johanna å Amanda.

Barnen satt som ljus å vad jag förstått på Viggo gillade han den. :D

Det gjorde jag också. :)

Leo var med Stina under tiden. Han var minst sagt lätt passad å sov fortfarande när vi mötte upp dem efter teatern.

Vi gick upp till Stina å blev serverade kryddkorv å stekt ägg till lunch å sen pälsade vi på oss å gick till lekplatsen.

Jag fick äntligen tillbaka min flecce som Stina har lånat i tid å evighet. :D

I vanliga fall brukar jag ta ett rejält avsked av de  kläder jag släpper i väg till henne för det 'är mer vanligt att man aldrig ser dessa igen. :D

Men som sagt, min flecce är hemma nu. :D

Lekplatsen var det ja. :D

Jag hade huvudvärk igen(som faktiskt gått över... :D) så Stina höll i gång med Viggo. Leo sov i sin vagn han. :)

        

Vi var på lekplatsen vid Väggaskolan å jag måste säga att jag inte med ord kan beskriva min lättnad över att ha gymnasie åren bakom mej. :D

Hur mycket jag än må ålderskrisa så vill jag verkligen inte tillbaka till den tiden. :D


Vid tvåtiden körde vi hemåt. Åt mellanmål å tog ett bad, eller barnen i allafall.

Martin kom lite tidigare, men jag hann trots det inte laga den planerade middagen utan det fick bli omelett i kväll.

I stället för matlagning körde vi till Expert å hämtade hem vår nya vän. :)

 


Den kan nog till å med bli mer än så, en själsfrände till å med. :D

Jag äslkar kaffe å jag är alla redan lite kär. :)

Jag har tidigare tyckt att de är fula, men jag kunde inte ångra mej mera. :)

Svinsnygg ju. :)

Vi lyckade på nån underlig vänster ha helt slut på kaffefilter(tog det sista i morse, tack å lov att det var ett kvar. :)).

Men turligt nog medföljde tre filter till bryggaren. :D

Perfekt, ett till å testa i kväll, ett till Martin i morron bitti å ett till mej. :D

Får köra å handla efter ÖF i morron med, då ska jag  köpa två paket så vi inte står utan kaffefilter på ett bra tag framöver. :)


Åt inte den där omeletten(med fetaost å så oliver å salami till å ett par skivor finncrisp, om nån vill veta. :D) förrän halv sju å sen vid kvart över mötte jag upp Sandra å Sandra för en power walk runt Asarum. :)

Nu j*vlar ska här brännas fett. :)

Härligt å så mycket lättare om man är flera. :)

GI-ag två har fungerat toppen även i mat väg å i morron ska det bli ännu bättre hade jag tänkt. Har ugnstekt hela kycklingfiléer som vi bara ska göra sås å grönsaker till i morron. :D

Då är det även dags för step-up igen. Sista gången innan uppehåll å ledaren ska på semester.


Nu ska jag väcka min man å sparka in honom i duschen å sen gå å lägga mej.


Natti! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards