Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Jahapp.

Av Lisa - 13 mars 2011 21:15

Söndag igen.

Denna veckan har med gått tokfort, det gör ju alltid det nu förtiden... :P

Jag är totalt slut, har huvudvärk av migränkaraktär å känner mej fortfarande åksjuk. :S

Jag blir alltid det när vi kör på de där slingriga vägarna till Älmhult.

Tur att det är Martin som jobbar där varje dag å inte jag. :D

Jag kan faktiskt inte fatta att han ens ställde upp på å köra dit i dag också...

Fast just dit var det faktiskt jag som satt bakom ratten å å mådde jag inte lika illa.

Men ändå, jag hatar att köra bil så jag låter helst bli, men jag måste även lära mej att låta bli telefonen när jag åker å titta ut i stället. :D

Det är grymt när jag åker långt, speciellt nu när jag sitter bak.

Förhoppningsvis blir det bättre när Leo ska flytta bak i samband när vi ska byta bilstol till honom.


Ikea då.

Det var en rejäl besvikelse faktiskt.

Hittade inte hälften av det jag trånat efter här hemifrån. Sideborden som jag förvisso bara skulle spana på, den hittade jag inte alls...

Ändå gick det hela på nästan sjuttonhundra..? :P

Det vi fick med oss hem blev bra.

En ny, mindre, svart matta å nya blommor till vardagsrummet stod på listan, å det hittade vi.

 

Leo skötte sej utmärkt, men var lite hungrig å trött på slutet.

Pappa ringde vid kvart över tolv å kollade läget å hans avsikt var inte att stressa på oss, men det var just vad jag blev, stressad.

Viggo hade haft det superbra å ville inte ens hem, men jag är så dum å längtar alltid i hjäl mej å vill hämta honom så fort som möjligt så mamma å pappa hinner göra mer än å passa honom på en dag.

De bryr sej inte, det vet jag å det var deras idé att Viggo skulle va med dem, men jag tänker så ändå...


Nu ska jag lägga mej å peppa inför morrondagens GI-start. :) Nu jävlar! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards