Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Bra fast inte som det skulle. :)

Av Lisa - 9 mars 2011 22:02

När jag ska summera denna onsdag är det precis så.

Dagen har varit mycket bra, men inte alls som jag tänkte från början.

Jag å Viggo hade ju för det första planerat att vi skulle till den stora lekplatsen på eftermiddagen.

Det blev det inget med då vårsolen byttes mot höstrusk å regn redan vid lunch.

Jag höll på å frysa i hjäl redan inomhus så vi skippade utevistelsen helt.


Till lunch tänkte jag för övrigt slå på stort(jätte stort, verkligen) å stekte mej två ägg.

Dessa hann jag inte få i mej då det körde i hop sej lite.

Leo har nämligen så gott som lagt ner sitt ätande. :(

Han äter välling å innan han la sej ville han knappt ens ha det, å då var det många timmar mellan matningarna. :(

Han mår bra å är som vanligt, men äta, det ska han verkligen inte! :(

Hoppas för allt vad jag är värd att det är fler tänder på G å att han kommer äta som aldrig förr när de kommit upp. :)

Sen hade jag en vision om att laga middag innan Martin kom hem för att äta då så det inte skulle bli för tajt med min träning.

Fram till kvart vöer fyra höll jag drömmen vid liv, sen gav jag upp å insåg att Leo var gnällig å trött å klängig å serverade Bullen's med bröd till grabbarna.

Själv åt jag äggen jag stekte till lunchen som middag i stället. :)

Vi slängde i hop Brownies innan vi gav upp det där med köket, efter detta recepet fast med vit choklad(för mjölkchokladen hade nån ätiti upp.. :P) å för låg ugnstemp(vet inte varför, men jag tror vi hade ugnen på 150 i stället för 200...!?), det blev inga stjärnor här inte utan bara smet. :P

De kunde varit goda, men det ville sej som sagt inte. :D


När Leo inte har matvägrat har han bejakat sin musikaliska sida.

Både på ÖF där han spelade taburin..

 

Å på Viggo's piano här hemma. :D

 

Viggo han har sminkat sej i dag han.

Han började lite oskyldigt med armhålorna( deo är ju smink det vet ju alla-jag var en så stor å duktig pojke å skruvade av korken själv.. :P) för att gå vidare till kajal å så avslutas med kulspetspenna. :D

 


Jag tog mej till träningen, jättetufft pass, å det är jag härligt i sej.

Men det var tyvärr i svåraste laget för nån med min koordination, å att hon som stod framför mej var lika kass gynnade då rakt inte.

Jag är glad att jag inte snubblade på mina egna ben. :D

Lite (eller mycket, det märker vi  i morron..) tog det säkerligen, trots alla missar från min sida. :D

 

Å ja, den bjuder vi på. :)


Nu vaknar en stor son med mardrömmar, så det får bli allt för nu! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards