Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Upp å hoppa..!

Av Lisa - 7 mars 2011 08:30

Följ med vårt gäng! :P



God morron på er därute!

Här är vi i gång sen länge. :D

Det är väl allmänt känt att mina barn är morronpigga.

Jag har vant mej å gillar till å med att komma upp tidigt för man hinner så mycket mera då, men även jag har mina gränser. :)

I morse tog det små rackarna verkligen priset. :)

Fem vaknade bägge två. :P

Klockan fem..?! Varför vill man upp då kan man ju fråga sej...?

Martin stiger ju upp då också så jag antar att det spelar in lite för Viggo's del i allafall.

Klockan fem vägrar jag i vilket fall som helst att stiga upp så vi hängde kvar i sängen till klockan sex innan vi steg upp. :D

Inget gnäll på nån av grabbarna så det är bara till å streta på. :)

Nu är det ju ljust tidigt med så det är som sagt inte så farligt å stiga upp. :)

Förhoppningsvis blir vi inte för trötta i eftermiddag heller. :)

 


Leo han sover morronluren redan nu å jag å Viggo vilar framför tv:n. :)

Martin's pappa har redan varit här å hämtat bilen.

Å lämnat tillbaka den. Den gick inte igenom. :S

Nått med nån stråklastare, vänster fram, felaktigt bländande.

Säger mej inte så värst mycket, men jag förstår så mycket som att det inte är nått större säkerhetsfel i allafall.

Ombesiktning blir det, suck!

Denna bil!

Jag älskar att den är stor(har en äldre V70) å skön å sitta i, men i bland saknar jag verkligen Toyotan Martin hade när vi träffades.   

Nu gick väl det då rakt inte igenom besiktningarna felfritt, men jag älskade ändå den bilen. :)

Om vi nån gång köper en ny bil, då kan jag faktiskt överväga Toyota igen, även fast jag är lite kär i utrymmet som sagt. :D




Solen skiner å fåglarna kvittar här, men det är minusgrader än så länge.

Härligt! :D

I dag är annars en såndär ful dag för min del.

Jag har bytt kläder tre gånger nu å ser ut som hell!

Gnäll, gnäll å mycket snack å ingen verkstad jag vet, men kommande vecka, då är det GI-start å träning som gäller. No more ursäkter..!

Dessutom måste jag klippa mej! Jag vill ha kort hår...

Tror dock inte det är nått alternativ, då mitt hår är så tunt å jag kommer säkert se tjockare ut med en kort frisyr.

Vi får se vad Lina säger om den saken, om jag ens får tag på nån tid...


Nu ska jag spana hotell i Malmö, då i har lite planer på en weekend där även denna våren. :)

Komma i väg lite å bara mysa hela familjen. :)

Malmö känns liksom lagom långt å köra å vi hade ju väldigt trevligt förra året. :D


Ha en bra dag! :)

 
 
Helena S / Bara en kaka till

Helena S / Bara en kaka till

7 mars 2011 20:03

Vad morgonpigga de är, dina små hjärtan! :-) Kul med weekend i Malmö! När jag är där brukar jag bo på First Hotel Garden, det är supercentralt och brukar vara prisvärt.

http://www.baraenkakatill.se

Lisa

7 mars 2011 20:51

Vi bodde på Garden när vi var där sist, men det har sålts å behöver renoveras sägs det... :S
Vi vill bo centralt å gärna ganska billigt. :P Får leta vidare, för i väg ska vi. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards