Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Lisa - 6 mars 2011 21:00

Gaaaah vad helgerna går fort, eller ja, veckorna med för den delen..!

Dagen i dag har som önskat bjudit på utevistelser.

Plusgrader å sol, men kalla vindar men ändå vårkänslor. :D

Vi hade lä på baksidan å njöt i fulla drag. :)

Till Viggo's stora glädje hade det översta lagret i sandlådan tinat så det gick å gräva. :D

  Martin är ju inte precis känd för sin lata sida, å kunde såklart inte hålla händerna i styr utan började slita bort golvet på altanen.

  Leo han sov han å jag tog fram min gamla vän sekatören å klippte bort lite långa grenar i häcken i tog med mej ett litet vår-ris in. :D

   

Det där riset funkade helt klart bättre i tanken, men jag behåller det nog ändå. :D

Det är små knoppar på å kanske blir det lite gulligt om det dyker upp små blad på. :D

Jag lyckades glömma kameran ute på altan-trappan, men kom på det vid halv åtta nu i kväll...Typiskt mej.

Tur att jag kom på det,. :)

När vi kom in ringde Stina som kom inom på kaffe å skröt lite om sin förmiddag. :D

Med all rätt, fyra timmar på en spinningcykel, det kan inte jag slå i allafall. :)


Vid två var det kalas för Johan som fyller 13 i morron! :D GRATTIS!

  God fika å sen en tur på lekplatsen innan vi körde hemåt.

Bara det att vi inte körde hem. :D Utan Martin fick sin vilja igenom å fick Walhalla pizza till middag. :D

Vi körde hem till Håkan å åt tillsammans med honom. :)

Jag är inte nån pizza-person alls, men jag gav med mej å tog en Gringos, ruggigt stark men okej.

Viggo somnade i bilen hem å Leo strax efter vi kommit hem.

Vi har legat å kollat på Come dine with me.

Alltså, om man lackade ur på LCHF-aren i den svenska versionen i veckan som gick, kan jag meddela att det var inget mot det här.

De hatar typ all mat å dricker som dårar! :)


I morron händer det lite allt möjligt.

Martin's pappa är snäll å besiktar vår bil på morronen.

Håller tummarna!

Sen blir det ÖF som sej bör å på eftermiddagen ska vi fira Johan en andra gång hos Håkan. Stina ska nog inte träna(kors i taket) å hänger med oss i stället. :)

Jag hoppas att solen är här för å stanna så vi slipper frysa i hjäl när vi är ute! :D



Jag är nöjd med min helg, verkligen, det enda jag saknar är att vi inte träffat mamma å pappa alls... Förrutom när jag stötte på dem på Coop då, men det räknas inte... :P


Nu ska jag kolla runt lite, å sen ska jag lägga mej i tid i kväll! :D

Av Lisa - 6 mars 2011 08:37

Sovmorron, en kopp kaffe(eller fem), frallefrukost å solsken, kan man starta en söndag bättre?


Att få spendera dagen tillsammans med mina finaste, det gör det hela ännu bättre. :)


    Älskar mitt liv. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards