Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Sådär...

Av Lisa - 31 januari 2011 21:36

Har varit ute å gått med Anna.   

En väldigt bra avslutning på en ganska skräpig dag. :S

Leo's mage spökar fortfarande så det har inte blivit nån reda med nått.

Han blir frustrerad å skriker å Viggo blir frustrerad å gnäller å jag kämpar på nånstans mitt i...

Det är inte lätt å räcka till hela tiden.

Sen att Leo inte alls vill äta riktig mat just nu, det är förknippat med extrem ångerst om jag ska va ärlig.

Förnuftet säger att det är ingen panik å att det kommer lossna å att detta bara är tillfälligt, men magkänslan å minnen från hur vi fick å får kämpa med Viggo's ätanade ligger ändå å stör.

Jag misstänker ovanpå magknipet att Leo faktiskt har en tand på G.

Inte konstigt att han är ur form i sånna fall...

Viggo som sover som en kratta på nätterna just nu å+ redan är ganska gnällig blir sur när lillebror kräver en massa uppmärksamhet å agerar såklart därefter.

Ja, jösses vad det är plock å pill med barn, men jag älskar det här å dem även sånna här dagar. :D


I morron ska vi förhoppningsvis ha en bättre dag. :)

Vi ska odla lite smörgåskrasse å baka släta bullar om omständigheterna tillåter å om inte får vi göra det bästa av det hela. :)

Vi har inget planerat i allafall utan ska ta dagen som den kommer. :D


Gonatt på er! :)


Stina å Leo.   

 

Ps. Det finns ett tillägg i Datenight-recept-inlägget nu... :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards