Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Lisa - 4 januari 2011 21:03

Tjolahopp, här är jag.

Har huvudvärk å känner mej inte alls så motiverad eller inspirerad till å blogga som jag hade tänkt. :(

Trist, men jag är sååå, sååå trött. :S

Hoppas vi kan skylla det på förkylningen som fortfarande hänger sej kvar i min kropp...

Äh. Färdig-gnällt nu. :D


I dag har vi åkt pulka på förmiddagen å hör å häpna, vi kom inte bara i tid utan kom faktiskt först av alla till backen.  :D

Det hade kommit ett par centimeter ny snö i  natt å temperaturen lågkring nollan så det var ypperliga förhållanden för utevistelse å pulkaåkning.

Viggo åkte omkull en gång å skrapade näsan å hade ett å annat mindre utbrott å ville hem å Leo skrek till ett par gången, men över det hela taget var det en väldigt lyckad förmiddag. :D

       

Tack för att vi fick följa med å tack för i dag.   


Eftermiddagen har vi mest myst runt. Badat alla tre i badkaret, det gick över förväntan, å lekt.

När barnen somnat åkte granen ut å tomtarna ner.

Ska ta stjärnor å gardiner i morron är tanken.

Då ska vi även till CityGross å köpa kött. ;D

Har inget annat planerat ännu i allafall. :D

Hoppas jag är piggare åtminstone.


Nu vaknar Leo...?! Time to go alltså..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards