Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nyårsafton 2010! :D

Av Lisa - 31 december 2010 11:01

För exakt ett år sedan hade jag ingen aning om att året som skulle komma skulle bli ett av de absolut bästa i mitt liv.

Att vi skulle gifta oss å att Viggo skulle få syskon var vi ännu omedvetena om.

Att det skulle sluta såhär fantastiskt, det kunde vi bara drömma om. :D

Sommaren var väl si så där, en massa ont å grym värme, men allt annat.

Over the top! :D

Leos födelese å vårt bröllop! :)

Å så att ta hem Viggo så han med skulle få spendera dagarna tillsammans med oss.

Det är fortfarande mitt livs bästa beslut!   


  Mina söt barn å deras söta moster.   


I kväll ska vi fira in ännu ett nytt år.

Vi ska vara här hemma tillsammans med familj(mina syskon) å vänner. :D

Äta en massa gott å förhoppningsvis ha en underbart trevlig kväll. :)

Kvällens meny kommer bestå av:

Tre olika förätter á la Stina(vad det innebär ber jag att få återkomma med. :P),  

Till varmrätt ska Emelie laga Oxfilé Wellington med nån form av chilipotatis till.

Å efterrätten blir som sagt en mastig å syrlig cheesecake. :D


Jag göra två drinktilltugg å sen är hela skafferiet fyllt med snacks av olika slag så jag gissar på att ingen kommer lägga sej hungrig i kväll. :D

Goda drycker ska vi såklart också ha till allt gott, jag själv ska skåla i Schweppes. :D

Det verkar som det blir lite fyverkerier också.

Hatar det egentligen av den enkla anledningen att jag är livrädd för dem...

Men, lite känsla ger det ju dem som ska vara ute vid tolvslaget. :)

Jag själv stannar inne i fall nån av småkillarna vaknar av smällandet.


   

Gurri å Leo.  


Leo har bara varit vaken två gånger i natt, men vid fem var han så lycklig å skrattade å ville inte alls somna om hos mej.

Tillslut la jag honom i sin säng å gick å la mej på vinst å förlust.

Det visade sej vara en vinst för han somnade av sej själv å sov till kvart över åtta. :D

Min älskade man gav mej sovmorron i morse, igen. :)

Jag har blivit väldigt borskämd med detta denna veckan.

Kommer väl antagligen va ganska trött vid tolvslaget ändå. :D

Förkylningen är tillbaka hos mej igen med nu. :S

Envist skrälle det där! :)

Men vad spelar det för roll en dag som denna? :D


Vi slappar lite nu efter en morron med lite finslip å städ inför kvällen.

Viggo kollar på Bernad å Bianca å Leo tar sej en lur. :)

Å då sitter ju jag såklart jämte Viggo i vår säng med datorn min. :)


Undrar lite över vad f*n jag ska ha på mej i kväll å hur vi ska göra med dukningen?

Får köra upp till M å P å låna lite matchande tallrikar å sen dra på mej en av de tunikor jag brukar ha. :D


Så, då var det ju det här med nyårslöften.

Jag ska som alltid skärpa till mej på matfronten å förhoppningsvis börja träna. :D

Hålla hårdare i pengarna behöver jag alltid försöka. :D

Men min löfte till mej själv vid detta årskifte kommer bli att jag ska sluta upp med att tänka:  jag gör det sen, å ta tag i saker omgående!

Å dessutom lovar jag att fortsätta vidhålla en positiv inställning, hur tuffa vissa dagar än må vara. :D


  Vem kan bli rädd för den här busen? :P 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards