Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Hyyy...

Av Lisa - 17 december 2010 08:57

Min kropp vill inte vakna i dag. :(

Ögonen går i hop utan att jag märker det å jag fryser som tusan.

Vill bara krypa ner under täcket å värma mej.

Detta är ju dock inget alternativ hur gärna jag än hade önskat.

Vi har things to do å places to be. :D


Det snöar fortfarande, å jag funderar på om man tyar asa upp Viggo i pulka till bvc å sen till Ica? Tveksamt, med tanke på i vilket skick jag är i i dag. :(


Mentalt känner jag mej inte fullt så off som kroppen verkar göra.

Ser fram emot helgen å kvällens fredagsmys.

Vi ska ha hemmagjord pizza å bara ta det lugnt.

Kanske blir det till å med en film i soffan när garbbarna grus har somnat? :)

Kunde varit skönt då jag inte hunnit ner i gillestugan innan läggdags på ett par kvällar nu.


Nu ska jag snart fortsätta mysa med mina grabbar måste bara tala om en grej till först. :D

Leo, som bara växer å växer, har lärt sej greppa efter saker. :D

Igår låg han på sin Brio filt på Viggos rum, rullade över på sidan(hans nya hobby btw.. :P) å tog tag i en skallra å höll sedan upp den framför sej å studerade den. :D Så duktig så. :D



 
 
Linda N

Linda N

17 december 2010 10:13

Du har ju dubbelvagn ;o)!! Mycket lättare än vagn o pulka!

Jag kör varje dag på cykelvägarna och tycker att det funkar bra. De är både skottade och grusade...

http://knepstolparna.blogspot.com

Lisa

17 december 2010 13:37

Jo men det är lite små hjul på min vagn så jag hinner ge upp den innan jag når en cykelväg. :S Jag älskar snön men det medför vissa svårigheter. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards