Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

En vanliga dag, kort å gott. :D

Av Lisa - 13 december 2010 21:36

Om jag tyckte det var svårt att se Så mycket bättre tillsammans med min man är det INGENTING mot hur svårt det är att koncentrera på att se Svenska hjältar-galan i han sällskap.

Jag bara älskar sånt, när vanliga männskor hyllas för gärningar som är så självklara för dem men som räddat livet på en för dem okänd person.

Jag kan lipa mej fördärvad av lycka över att denna typen av människor finns å bara hoppas att någon skulle rycka in om jag eller mina barn råkar ut för något.

Anyway, min man delar inte denna känslan utan vill hellre se på fotboll.

Jag användemin kvinnliga list(eller tjat, välj själva. :P) har faktiskt få se större delen av galan, men inte helt utan suckande från den andra soffan här. :D

Jag älskar honom, men ibland undrar jag hur vi hittade varandra? :)


I dag har vi inte gjort några större utsvävningar.

Stina var här på förmiddagen hon fick lussefika å oumbärlig fakta levererad av unge herr Arvidsson.

Han talade bland annat omför Stina att hennes bröst var små, på tok för små för att mata bebisar med i allafall.

Att pappa har stor snopp å att Viggo själv har en liten var tydligen också viktigt att delge sin moster. :D

Ja, man kan skratta sej fördärvad åt den ungen alltså. :D

Mitt liv kommer förlängas drastiskt under den tiden jag får möjlighet att spendera dagarna tillsammans med honom å Leo, så mycket som jag skrattar. :D

 


I kväll har jag hämtat hem lite vita nattlinnen från M å P å det är inte omöjligt att det kommer ett litet luciatåg dit i morron.

En dag för sent, men vad gör det? :D

En lucia(pax!), två små tomtar å en tärna å kanske en större tomte eller stjärngosse med...? :D

Martin är dock inte känd för sin entusiasm över att klä ut sej så jag har inga större förhoppningar på det sistnämnda. :D


Leo har varit snörvlig i dag också, men jag tror mej se en antydan till vändning. Hoppas hoppas(igen) att det blir bättre under morrondagen med!


Nu ska jag lämna Martin framför fotbollen å bege mej mot bädden, eller ja, det kommer ett litet inlägg till först. :P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards