Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

24 november.

Av Lisa - 24 november 2010 08:57

I dag kan vi börja med att konstatera att det uppeberligen var betydligt roligare att plocka nejlikor UR apelsinerna är vad det var å sätta dit dem.

I allafall om man frågar min kära son.

Medan jag klädde på Leo hade han hunnit tömma två apelsiner helt å stoppat ner alla nejlikorna i en vas i stället... :D

Vad kan man göra? :P

 


Natten som gick bjöd inte på så värst mycket sömn för den här mamman inte.

Viggo stökade å håll låda å när han äntligen somnat var det dags för Leo å äta.

I morse vaknade de sex å ville inte somna om, nån av dem. :(

Leo gjorde det dock tillslut så jag fick i allafall ligga kvar en stund i sängen. :D

Med en 14 klio tung pojke klättrandes på mej förvisso, men jag fick stanna i värmen ett par minuter åtminstone. :D


Dagens andra konstanerande är att vi har förlovningsdag( m å p har bröllopsdag så grattis till dem. <3) i dag.

För sex år sen var det onsdag å våra ringar tog plats på fingrarna. :D

Min sitter fortfarande kvar, å sällskapar med min vigselring.

Martins däremot är upplaga nummer två, för han lyckades tappa sin första...? :D

Anyway, jag tror inte min make är så värst medveten om detta jubileum, men jag tänker fixa nått litet till honom.   

  


Till Viggos stora lycka har den där snön äntligen hittat till Blekinge.

Tyvärr så blåser det en massa så jag är inte så lockad att gå ut.

Såklart ska jag göra det ändå, men jag tänker försöka synka det hela så Leo sover i vagnen. Han är ju inte precis mogen att leka i snön ännu. :)


Hade det inte varit för att Leos arm kom i väg hade denna varit en superbild. :) Tycker dock den är himla bra ändå. :)


I dag skippar vi Öppna förskolan. Ska ju i väg å leka i eftermiddag i stället.:)

Ska även passa på å handla lite på Ica Kvantum när vi ändå är på det hållet.

Jo, det är sant, trots den enorma notan på Coopet i går så glömde jag en hel del. :S

Har hittat ett kyckling med jordnötsås-recept som inte innehåller en massa konsigheter, däremot innehåller det en hel del jordnötssmör, å detta har jag såklart glömt... Bröd fick jag inte heller med mej..?!

Så handla får det bli. :)


Nu ska vi mysa lite här innan vi tar tag i dagen.


Ha en bra onsdag allihopa! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards