Direktlänk till inlägg 18 november 2010
Efter samtal till Stobys Hemmabutik å sen Bosch's kundtjänst, tre skickade reklamations-mail å ännu ett samtal till Bosch på ett annat nummer(där jag fick prata med en tjej som trodde Blekninge var en stad å att det tar fem timmar att köra fem mil?!) å sen ett samtal till en trevlig man i Karlskrona har jag kommit fram till följande:
Reklamationen av vår söndriga spis kommer bli en låååååång föjetong...! :S
Enligt mannen på firman i Karlskrona som ska byta ut hela spishällen å fakturera mej för det kan man inte reklamera något innan skadan är åtgärdad.
De på Bosch verkar uppenbarligen ha noll koll å det mesta.
De vet inte vem som gör vad å skickar bara runt mej..!
En sak som är säker är att jag tänker banne mej inte bli lurad eller tycka det är okej att en spis som är två år går sönder.
I morron klockan tio ska jag slänga mej på luren å ringa kommunens konsumetrådgivare å be dem reda ut denna röran!
Kanske skulle man skippa det här med elektriska apparater helt å skaffa sej en vedspis!
Det är bra när de funkar, men när nått går sönder, då krävs det väldigt mycket innan allt är fixat igen!!!
Precis som man inte har annat å göra än å hålla på å ringa runt?!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | ||||||||
|