Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Puh..! :)

Av Lisa - 9 november 2010 20:11

Så.

På plats i soffan. :)

Intensvit in i det sista.

Martin trodde han vann vistlotten vad det gällde avslappning eftermiddagen när Viggo absolut skulle ha med sej honom ner till soffan för att se djur på stora tv:n medan jag tog tag i disk å allt annat där uppe.

Tji fick han då Viggo pratade konstant i en timme: vad är det? vad händer nu? vad gör dom? osv. osv. :)

Det märks ju vem son han är den grabben, vi är inte precis kända för att vara tystlåtna av oss varken jag eller Martin. :D

I vilket fall som helst är köket tip-top nu allt är undanplockat å avtorkat.

Gardinerna är uppe å tvätten strykt(det gjorde Martin) å bägge barnen sover. :D

Viggo flippade fullkomligt vid just läggningsmomentet å skrek å stimmade.

Gissar på att han var trött å att då kickade allt trots som vi varit skonade från under dagen in. Nån gång måste det ju komma ut. :)

I vilket fall som helst har Viggo inte varit alls speciellt trött under dagen i dag. Yeeeej. :)

Håll tummarna för att det håller i sej. :)

Skönare för alla parter, även minstingen som fått äta i fred hela dagen. :)



Vet ni vad jag tycker är skönt?

Att jag nästan aldrig har mer än max två dåliga dagar i rad.

Tur det. :)

I dag har jag haft energi trots min tidiga morron.

Härligt! :)


Nu ska jag blogga loss lite till, sen blir det DH innan läggdags.

I morron är det onsdag å öppna som gäller på förmiddagen.

Eftermiddagen har vi inga planer för, blir ngo lugnt bara.

Vet inte hur vädret ska bli, men regnar det inte ska vi nog ut lite i allafall. :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards