Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Vill så mycket.

Av Lisa - 8 november 2010 21:14

Jag vet.

Jag borde slappna av å njuta av mina barn.

Av deras barndom å vår tid tillsammans.

Å jag gör det, allt vad jag kan.

Men vissa dagar kommer stressen, pressen å oron över mej.

Sånna dagar som denna.

Då jag känner mej hösttrött å sårbar.

Å framförallt ledsen.


Det känns som jag inte gjort annat än så skällt, tjatat, hotat å mutat i dag. :(

Viggo har testat, bråkat å surat.

Så tråkigt så jag finner inte ord.

Jag vill ha tillbaka min pojke.

Min glada, pigga pojke!

Hoppas att han inte tänker ha det humöret för alltid å att det mest beror (som jag inbillar mej)trots å således är en fas...

I dag har det gått ut över Leos ätande.

Viggo vill ha uppmärksamhet å har kommit på diverse sätt att avbryta Leo när han äter.

Svårt å komma på nått bra vis att bemöta det, men jag fortsätter.

Jag tänker inte ge upp amningen i första taget(som ni vet :D) så jag fortsätter kämpa!. :)

Leo äter inte alls ofta längre(i allafall inte om han inte bli avbruten...) å går upp en massa ändå. :)

Rent intellektuellt vet jag att jag räcker till åt bägge å mitt dåliga samvete spökar inte alls så mycket som det gjort tidigare.

Men som sagt vissa dagar är jag svag.

I dag är en sådan dag...


Men i morron är en annan... :D


 
 
Ingen bild

Angelica

8 november 2010 21:53

en sån bråkdag hade vi i söndags, ofelia skrek o var sur hela dagen o när tobbes syrra ville tvätta henne runt munnen blev hon tokig för att hon inte fick göra de själv. samtidigt som hon inte skulle tvätta munnen. sen var allt fel o det slutade med att jag bar en gallskrikande unge til hallen o tvångspåklädde henne, sen skrek hon en stund i bilen men tio minuter efetr var hon världens galdaste unge igen :D Men man får ont i mammahjärtat o som du säger så hoppas man att det bara är trots o inget humör som tänker hålla i sig ;D hihi, kram!

Lisa

8 november 2010 22:04

Som sagt rent intellektuellt så vet man ju att det nästan "ska" va såhär å att alla barn mer eller mindre trotsar å har sej.
Det är trots all skönt å höra att man inte är ensam.

 
Ingen bild

Marina

8 november 2010 21:59

jag vet precis hur du känner dig!

Lisa

8 november 2010 22:04

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards