Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lisa - 1 september 2010 20:25

Som sagt.

Redan vid tolv kände jag mej totalt utmattad å nerklubbad i dag.

Bara låg i sängen till klockan två. Viggo tittade snäll på Pippi å lät mej vila.

Den älskade ungen. Tack å lov piggnade jag till lite sen så vi kunde leka med lera å sen ringde Viggo hit mormor å morfar en runda så de också fick leka av sej. :)


Klinkern har kommit på plats i hallen under kvällen.

Kommer bli nice. :)


I morron ska jag faktiskt lämna Viggo till farmor en stund å sen in å vaxa mina ben, hämta bebiskläderna på Lindex, äta thailunch med Anna å sen handla.

Hoppas jag mår bättre i morron bara.


Hade egentligen en massa bra inlägg å skriva, men ni får nöja er med den här spretiga uppdatteringen för jag tänker faktiskt ge mej redan nu å krypa till kojs.

Gonatt!


Viggo poserar i sin nya tröja. Han har fått den av mormor som även köpt en filt i samma mönster till bebisen. :)   

 

Av Lisa - 1 september 2010 13:35

Är trött, yr å kallsvettas.

Mår alltså inte alls bra

Vilket skräp.

Måtte det gå över snart för jag orkar just nu igenting.

Min underbart snälla son börjar nämligen tröttna på Pippi. :S

Får så dåligt samvete med, när jag är så tradig.

Å inget orkar.


Men ändå, mitt beslut å skippa dagis är nog det bästa jag gjort.

Jag älskar att va hemma med Viggo å att vi snart(hoppas jag... ;P) ska ha en bebis hemma med ska bli så kul.

Energin återkommer ju tillbaka, det vet vi ju. :D

Vi får ju hitta på vad vi kan.

Öppna förskolan är ju verkligen toppen på det viset.

Så Viggo får leka av sej.

När vi landat hemma sen efter förlossningen å allt å här är färdig renoverat hoppas jag vi kan anordna lite "öppen förskola" här hemma med. :)


Vila lite till nu då...

Av Lisa - 1 september 2010 08:55

    God morron önskar världens svullnaste morsa,

å världens finaste pojke.   


Strax öppna förskolan, med luft i cykeldäcken. :P

Come and join us vettja. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards