Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Lisa - 17 augusti 2010 21:15

Å vad jag vill ha en digital hushållsvåg. :) 

Alltid är det nått man vill ha. :D

Av Lisa - 17 augusti 2010 20:30

Me&I's höstkollektion innehåller flera godbitar.

Dessa kan jag mer än gärna tänka mej. :)

       

Ååååå vad jag vill ha träff, måtte denna renovering gå fort nu! :)

Annars fåt vi hoppas att nån bjuder in mej? :P

Av Lisa - 17 augusti 2010 20:17

Som sagt, det blev en liten beställning från höstens H&M-katalog.

Både till mej å till Viggo.


Jag ska försöka dölja å pressa in min efter-gravidietskropp i dessa...

         

:D


Viggo ska få följande. :)

         


Det är mest benen som har vuxit under sommaren, så tröjor är inte så akut. :)

Av Lisa - 17 augusti 2010 20:02

Vi har verkligen inte fått nått vettigt gjort alls.

Har varit sjukligt rastlösa, alla tre, men inte blivit klara till ett dyft.

I stället har vi mest gnällt om hur tradig denna dagen har varit.

Vädret måste klart vara en bidragande faktor, men jag känner mej sååååå seeeg. :S

Vi gjorde ett tappert försök å bakade negerbullar(ja, vi säger inte chokladbollar) å fick i hop en beställningslista ut H&M-katalogen.

    

Middag fick vi också i hop, men annars nä, inte ett dyft.

I morron ska vi ut i skogen å leta svampar när Stina är klar på skolan.

Såhär kan vi ju inte ha det!

Hoppas det inte ösregnar, men vi får ha regnkläder i så fall, för en hel dag till kan vi bara inte va hemma!


Är tröttare än tröttast trots den oaktiva dagen.

Ska se Leila bakar klockan nio sen blir det duschen å vidare mot sängen.


Tur att det är dags snart. Jag orkar egentligen inte en minut till!

Av Lisa - 17 augusti 2010 14:13

... vi kommer verkligen inte på nått vettigt å göra...


 



  Å då menar jag verkligen INGENTING vettigt...

Av Lisa - 17 augusti 2010 09:37

Jag vill hitta på en massa men känner samtidigt att jag inte har nån ork till något större.

Hade åtminstone behövt asa mej ut på stan å köpa alla de där presenterna

jag behöver få färdigt innan helgen.

Dock känns det inte särskilt motiverande eftersom Viggo vagn-vägrar å tenderar till att visa sej från den sämre sidan vid sånna tillfällen.

Min kropp klarar inte jaga honom heller.

Får ta det på lördagförmiddag hela familjen eller får grabbarna va hemma...

Viggo behöver lite höstkläder å nya pyjamasar med å jag vill ha en kofta å nya underkläder.

Har kollar ellos å hm, men inte fastnat för så värst mycket.

Nån som har nått tips på bra klädshoppning där man slipper lämna hemmet? :D


Vet ni vad jag saknar?

Att träna,gympa, ut å gå, allt!

Martin har jag lovat mej ett par nya walkingskor, men jag får nog hia mej till efter förlossningen med å köpa dem eftersom mina fötter intagit dubbelstorlek.:S


Byggkaosen som råder här hemma gör sitt för rastlsöheten med.

Jag behöver bjuda hem kompisar till mej å Viggo.

Baka å skriva listor.

Nu börjar dock vardagen för de flesta andra, med jobb å dagis.

Hoppas vi kan få till ite playdates å träffar ändå.

Så fort hallen är klar så är jag on i allafall. :D


På tal om hallen så går det faktiskt framåt.

Martin spacklar å donar å elen är på gång.

Snart kommer de stora grejerna, klinkersen å golven å tapeterna. :)


Nu väntar vi på Stina som är på intågande. Tack å lov, så det händer nått.:D

Kalla mej dålig mamma, men i dag har jag ingen lust att sitta på Viggos golv å leka hela dagen...


I natt när Viggo hade varit uppe å kissat hade hanlite svårt å komam till ro. Han gnällde å hade sej.

När vi frågade varför svarade han: Ont magen. Diggon sjuk! :)

Han lyckas ju få till det med. :)

Det gäller å ha huvudet på skaft,dygnet runt. :D


Ha en bra dag!


Har inte tagit några bilder på sistone, så det får bli e gammal från 2008. :D

 


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards