Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Lisa - 4 augusti 2010 20:38

Usch, nä jag känner mej så j*vla negativ att det inte ens är lönt å försöka få till nått hurtigt inlägg nu.

Jag får hoppas att det känns bättre i morron.

En sak som är säker är att jag tänker inte ta fler initiativ till lugna dagar, då dessa bara leder till dålig stämning!!!


Av Lisa - 4 augusti 2010 19:33

Jaaa, jag vet jag borde inte gnälla å att det kommer vara värt det i slutändan, men fuck it vad jag är trött på å va gravid.

På att ha ont å på att se ut såhär.

På att vara trött å orörlig.

Liiiip, liiip, liiiiip...

Å vad jag längtar efter vår bebis med...


Försöker kämpa på å va positiv, men det är tufft.

Ändå.

Snart är dagen här, när vår familj blir större å min älskade son får sitt syskon.

Det ska bli spännande å så hiiiiimla hiiiimla roligt. :D




Ska samla tankarna så mycket som det går nu framför ett avsnitt av Dexter, å sen blir det fler inlägg..

Kanske liiite gladare till å med. :D

Av Lisa - 4 augusti 2010 12:59

Ja, i dag är jag för upptagen för att blogga ser det ut som.:D

Med vadå kan man ju fråga sej..?

Jo med att bara glida omkring här hemma å mysa med mina grabbar, å Stina som har spenderat förmiddagen här. :D

Så skönt att inte ha en enda tid å passa eller nånstans man måste va. :D

Bara va hemma i bland är underbart.

Nu blir det lite mathandling å sen en tur till lekplatsen hela familjen.   

Blir mera skrivit i kväll, as always. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards