Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Lisa - 1 augusti 2010 20:12

Då var det kväll igen.

Kvällsrutinen blev lite omvänd här, kollade på Dexter innan bloggandet. :D

Det kan vi stå ut med va? :D


Denna dagen har varit betydligt bättre än gårdagen  i allafall.

Är fortfarande långt i från i form, men i dag har jag sluppit huvudvärk å illamående i allafall.

Gick å la mej en stund i eftermiddags. Men det blev inte så mycket vila.

Först var det en liten kille som skulle in å bajsa å sen en lite större som blev bränd av en humla. :D

Yeah, yeah, thats life, kroppen fick vila lite åtminstone. :)


Det blev en runda till Långasjön å skogarna där i kring. Har faktiskt hittat svamp där en gång i tiden. Inte i dag tyvärr, bara små grodor å en massa blåbär. Orkade inte plocka, men det var mys ändå.

     


Klockan fyra mötte vi upp Håkan å Nellie utanför Köpmannagården där vi avnjör dagens söndagsmiddag.

Åkte dit på vist å förlust, men Viggo skötte sej utmärkt, liiiite spring i benen, men han var så duktig.  

     


Nu är vi som sagt på plats i sofforna igen.

Är för trött för att göra annat. Skulle gissa på att mitt tidigare så perfekt järnvärde är ganska fattigt just nu,så trött som jag är jämt..


I morron ska här påbörjas väggbygge. Mange ska hjälpa Martin å hela familjen följer med hit.

Hoppas på uteväder, annars får vi försöka hitta på nån annan aktivitet utan för hemmet. :)


Nu är det dags å spela lite, innan vi slocknar för dagen.

Har en sista vecka med Martin hemma att se fram emot, å jag ska njuta, allt vad jag kan.   



Av Lisa - 1 augusti 2010 09:03

I dag mår jag mycket bättre, i allafall än så länge.

Skönt som tusan.

Har sovit bra i natt med, å det skadar ju inte precis. :D

Sitter i sängen just nu.

Har varit en evig motståndare till tv i sovrummet, men står den här inne under renoveringen, å den lär nog bli kvar...

Kanalerna funkar ju ändå inte, utan det är mest Viggo som kollar på sina filmer på den. :D

Nu kollar vi för första gången på Shrek. :) Annars är det nästan uteslutande Astrid-filmer som visas. :)

Men Shrek verkar med funkar tydligen. :)

Nog om det.


I dag är det söndag, en såndär lite mulen höst söndag å 1 augusti.

Vi har inget precis planerat i dag heller.

Ska mest ta ett varv med dammsugaren.

Jag vill gärna komma ut en runda med.

Plocka svamp å gå i skogen hade varit mysigt, men jag har inga bra ställen. :(

Regnet kommer å går med så jag tror inte jag får med mej min man på sånna upptåg. :)

Mysa ska vi passa på å göra i allafall.

I går var det mest gnäll från samtliga...

Kanske man kan köra en runda ändå?

Neråt Skåne kanske.

Biltema? ;)

Ja.

Vi får se.


Ha en bra söndag. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards