Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Lisa - 31 juli 2010 20:36

Usch ja.

Huvudvärk, illamående, yrsel, tryck över bröstet- you name it- i dag har jag haft varenda j*vla skit man kan ha. :(

Lägg sedan till foglossningen från helvetet å ni har min dag, i ett nötskal.

Jag hade foglossning med Viggo med, men inte i närheten av så mycket eller svårt eller vad man ska kalla det, som den här gången.

Skit med!

Mycket gnällig?!

Jovars, men jag fick till å med gå å lägga mej mitt på dagen.

I två hela timmar bara låg jag där rätt upp å ner i sängen.

Då är det illa.

All smärta å skräp har gjort sitt för humöret med, som verkligen inte varit på topp.

Måtte det vara en engångs grej, för så här orkar jag bara inte med å ha det i en månad till. :(

Å igen annan i min familj heller för den delen.

Martin körde i väg å köpte knäckebröd till mej för det var det ända jag var sugen på å äta. Stackarn... :(


Framåt eftermiddagen mådde jag lite bättre i allafall.

Bra nog för att göra köttbullar som jag lovat Viggo i hundra år nu, å sen kantarellfylld köttfärslimpa med hela köret av tillbehör, brunsås, potatis, lingon å gurkor, i äkta hemmafru-anda. :D

En liten bär-royale-paj belv det med. :D

   


Efter middagen gick vi ut allihopa å mös.

Solen sken, men det är höstkänslor man känner, redan.

Kan inte säga att det stör mej så värst, jag är en av de som absolut ÄLSKAR hösten. :)



Måste tala om för er att jag har världens bästa man.

Förrutom å köra i väg å köpa knäcke(å gräsfrön till sej själv. :D) enligt mina önskemål så målade han mina tårnaglar i går.

Kan omöjligt göra det själv längre.

Det är kärlek det.  

  Martin, jag äslkar dej mest i hela världen!

SÅ DET SÅ!


Nu ska jag byta soffa å joina den där sötnosen, nya scenarion å klara på RCT. :D


Håll tummarna för bättre humör å bättre fysik i morron! :)

Av Lisa - 31 juli 2010 08:40

Har absolut inget större planerat i dag.

Ska mest handla, baka lite å plocka inne å ute. :)

Det verkar vara helt okej väder. Inget regn i allafall.


Känner mej tyvärr lite gnällig i dag, har ont i bäckenet å trött som fanken.

Har svårt å andas med, bebisen liksom trycker på lungorna hur jag än gör. :S Kan inte sova på nätterna heller.

Den sista månaden kommer bli dryyyyg. :(

Men, men tiden bara springer ju i väg så snart är vi väl där. :)


Baka ska jag som sagt göra.

Bärroyale, mördegspaj med godsaker i.

Sen blir det köttfärslimpa till lördagsmiddag. ;)

Kanske gör jag färdigt i matkällaren med, men det är inga måstan. :D


Nu ska jag ta me mej grabbarna ut. :D


Bygga å snickra är så kul. :D

 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards