Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Lisa - 27 juli 2010 08:35

Packar som en dåre inför denna familjens semesterresa.:D

Kan inte riktigt fatta att tre personer behöver en sån massa grejer för tre dagar. :) Undrar hur det ska sluta när vi blir fyra? :)

Tur bilen är i den storlek den är. :)

Känner faktiskt att vi ligegr någorlunda bra i tiden med.

Grabbarna är hos M å P å matar djur å gräver maskar medans jag så som sagt kämpar med väskorna. :)


Vi kör som sagt till Virserum efter BM-besöket halv elva.

Vädret verkar fortfarande lovande. :)

Hoppas vi sliper regn i allafall. Framför allt i morron när vi ska hälsa på Emil, Pippi, Lotta å alla de andra. :)


Nu ska jag ringa min far å se om tillägg ska göras till inköpslistan av mat. :)

Sen bär det av!


Ha ett par fina dagar ni med nu.

Det tänker jag ha oavsett extrema smärtor å svårt å andas.

För nu finns det inget som stopapr mej från av att njuta av min familj!  


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards