Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Lisa - 5 juli 2010 21:49

Har precis läst de första sidorna i min nya bok som kom i dag. :D

 

Underbar. <3

Can´t wait to try! :D

Av Lisa - 5 juli 2010 20:24

Min lediga dag börjar gå mot sitt slut å det enda negativa(förrutom grymma smärtor i fogar å rygg, PYYYYL) med dagen som gått är att allt gick för fort.

Vi har haft det helt underbart i Sandviken med våra vänner.

Badat å skojat. :) Å ätit glass förståss. :P

   

   

Vad jag älskar havet!

Det finns få saker som gör mej så lycklig som ett dopp i det stora blå. :)

Viggo har uppfört sej exemplariskt(Maja med offcourse) å detta var precis vad jag behövde.

Visst det tar på kroppen att gå å att lyfta Viggo även i vatten, men det var det värt, alla gånger. Inte ens sanden störde mej så mycket. :)


Imorron väntar verkligheten igen. Jobb hela kvällen lång å sen två dagar till.

Usch vad jag ångrar mej nu.

Kunde varit hemma å ledig redan.

Inte värt å gräma sej egentligen, men det känns surt med tanke på hur ont jag faktiskt har.

Å det är lite för mycket nu med, inget man kan veta i för väg i eller råda över, men jobbet följer med hem. Har t.o.m drömt en massa jobbrelaterat i natt, å hade verkligen behövt en ledig dag till, åtminstone..!


Nu gissar jag på att min lilla man vill se på ett avsnitt Dexter å det kan jag nog tänka mej å ställa upp på. :P

Av Lisa - 5 juli 2010 07:28

Tio i sex var det dags å vakna.

Min lilla lillbatting var glad som en solstråle å jag sakande honom hela dagen i går så det fick kvitta. :D

Håller för fullt på å packar inför dagens utflykt till Sandviken i Sölvesborg. :D

Vi verkar bli ett helt gäng å jag håller tummarna för att min lilla gosse tänekr hålla sej i skinne, för att jaga honom är min kropp rakt inte i skicka för...

Nu ska vi först köra till jobbet å hämta hem min mobil som belv kvar där i går, å sen handla en massa gott å tanka, sen åker vi. :)


Stina å Viggo i sandviken förra sommaren. :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards