Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Lisa - 19 juni 2010 21:46

Japp, hemma å vänder.

Har haft en riktigt toppenkväll på jobbet i hop med en annan vikarie.

Allt har gått super bra å bröllopsfirandet har funkat.

Jag såg vissa delar av det hela å ska erkänna att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna.

Så lyckliga de såg ut å så roligt det är å gifta sej.   


Börjar sju i morron bitti igen.

Först till ett å sen tillbaka fyra till nio.

Ingen vidare förutsättning, tio timmar på samma dag med en rygg som håller på å ta kål på mej.

Vissa steg under kvällen har gjort så ont att jag skrikit högt. :(

Vilket skräp. :S


Nu ska jag duscha av mej, sen sova!

Gonatt!

Av Lisa - 19 juni 2010 11:37

Det blev lite egentid för mej såhär på lördagsförmiddagen.

Viggo åkte hem till mamma å pappa en runda  i stället för att följa med mej å titta på kläder. :D

Fick med mej tre plagg hem, två t-shirts å ett par knickers till Viggo. :D

Träffade lite andra mammor å bara hade det lugnt med.

Pratade med en tjej som med är hemma med sina barn, hon berättade att öppna förskolan är öppen två veckor till, tre dagar i veckan tror jag.

Så vi får masa oss dit nån dag å kolla läget inför hösten sen. :D


Nu när jag kom hem är grabbarna inte hemma ännu.

De fastnade nog hos M å P verkar det som. :)

Ska sätta mej i en solstol å kolla lite en tiding å bara ta det lugnt nu innan kvällen på jobbet drar i gång.

Vi ska äta prinsesstårta å kolla på bröllop så det blir nog bra där med. :D


KRAM

Av Lisa - 19 juni 2010 08:04

Godmorron.

Är uppe, påklädd å redo för dagen.

Väntar på mina pojkar som köper frallor, blir nog en frukost på altanen i dag. :D Om det inte blåser för mycket...?

Klockan tio ska jag masa mej upp till Ulrika å kolla lite kläder, äta lite till å träffa lite folk. :D

Martin å Håkan ska bygga nya trappan så Viggo följer nog med mej. :)


Nu har det gått för långt, har vaknat en massa i natt å drömt om jobbet varje gång.

Tur att dagarna är lätt räknade för det är för tufft för mej detta, det är för tufft för någon som arbetsklimatet å allt ser ut...

Börjar klockan två, men dit är det några timmar än så jag ska försöka njuta. :)

Ha en bra dag å njut av livet hörrni. <3

 


Sara: Trodde med det gick å säga upp platsen via dexter, men nix, kontakta handläggare kommer upp om man klickar där... :S


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards