Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Lisa - 14 juni 2010 20:32

Min dator hängde sej precis när jag skulle publicera ett inlägg. :S


Hade förvisso inte skrivit så mycket men ändå.

Emelie har kört hem å jag ligger i soffan å längtar efter min man.

Kommer inte träffa honom i morron heller. :S

Då jobbar jag kväll nämligen.

Har ont i varenda millimeter från bröstkorgen å neråt nu, men på jobbet känner jag inte så värst mycket. :)

Det är skönt det i allafall.


Jag har praktiskt taget bestämt mej nu.

Viggo kommer va hemma i hop med mej å den nya bebisen.

Jag känner mej lättad å beslutet innebär allt jag önskar.

Tid tillsammans med familjen å att vi skapar nya rutiner tillsammans.   


Nu ska jag fortsätta se på Leila bakar å sen sova gott. :D


I morse vakande Viggo kvart över fem(perfekt så slapp han väckas. :P) å det allra första han sa var: Mamma ta den degen.

Ni fattar, jag bakar så mycket att min son till å med drömmer om degar. :D

 

I kväll blev det Blondies, mmmmm. :D

Av Lisa - 14 juni 2010 15:58

Emelie å Snoff kommer snart på middag.

Ska göra färskpasta med kyckling i grönpeppar sås. :D

Männen ska spela match å hinner bara äta, men Emelie ska stanna å hålla mej å Viggo. :D

Kanske blir det nått bakat, finns en massa mera i nya Leila boken som jag vill testa. :D

Har jobbat i dag. Lika bra att inte kommentera det närmre, men jag kan säga att vissa borde byta jobb, helt å hållet! ;(

Nu äter vi päron, eller Viggo har snart knaprat i sej ett helt, jag håller mej till kaffe. :D

Samtidigt kollar vi på Saltkråkan å varvar ner lite. :)


Jag tror jag har bestämt mej.

Jag vill ha Viggo hemma hos mej med det kommande året.

Han skulle ju ändå börja på nytt dagis, nya fröknar å nya vänner så tryggheten på dagis är inget argument. :)

Jag vill skapa ett liv å en tillvaro där Viggo får vara med fullt ut.

Kalla mej galen, men jag tänker chansa. :D

Ska prata med min favorit fröken på dagis med bara innan jag fattar ett slutgiltigt beslut i frågan. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards