Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lisa - 10 juni 2010 21:33

 

Har varit på studentfirande för min kusin Linnéa. :D

Det regnade vid sjävla utsparken å jag höll nästan på å kissa ner mej, men det är alltid en viss känsla med det där. :D

Fick god buffé å äta å tårta med oss hem i doggy-bag å det har varit mysigt.

Men jäklar vad trött jag är nu.

Tre dagars jobb är vad mitt huvud å kropp klarar just nu.


Jag håller därför där.

Bloggen krånglar så jag vet inte ens om detta kommer publiceras.

Återkommer i morron. :D

Natti!

Av Lisa - 10 juni 2010 14:01

Slutade redan kvart i ett i dag.

Mot förmodan kom jag därifrån i tid med. :)

Hämtade hem min älskade pojke.

Har längtat mej halvt fördärvad i dag.

Viggo var vansinning i morse å morronbestyren bestod mest av slagsmål. :S

Nu är han betydligt gladare å mysigare. :)


I kväll ska jag å Viggo med mamma, pappa å Stina på studentfirande av min kusin. :D

Vi ska åka med pappa då Martin ska lämna i väg vår bil för lagning av AC:n.

Sex år sedan en annan stod där i vit mössa å sjöng.

Fuck Im old!

Tiden går för fort, så är det bara...


Nu ska jag peta i oss lite mat här.


Sjung om studentens lyckliga dar! :)

Av Lisa - 10 juni 2010 05:57

Då var det snart dags å arbeta igen.

Men en ömmande kropp å utan sömn.

Viggo har sparkats å hållt låda hela natten nu igen.

Börjar tro att det är dags att vänja av honom vid sovandet i vår säng, för om det är såhär vi ska ha det funkar det ju ändå inte för nån.

Går väl an om det genererar i mera sömn, men dessa två nätterna har sammansättningen mest inneburit mera värk å mindre sömn för alla parter.


Är ledig i tre dagarna så kanske man skulle försöka.

I kväll är man säkert för trött å har hundra andra ursäkter, men det tål å funderas på.

Det är ingen hit att vara utmattad redan innan nästa barn anländer ju...


Ja, ja, nu går det dock väldigt bra å sova tydligen.

Ska in å väcka upp barnet nu så vi kommer i väg i tid. :)


Ha en bra dag!


(skit dåligt med bilder nu i know, men jag hinner/orkar aldrig lära in mej på nya kameran så bilderna blir inte som jag vill...)


Får bil en gammal...

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards