Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Lisa - 28 maj 2010 21:51

Ligger i soffan å slötittar på Titanic.

Maken ligger på soffan jämte.

Sonen sover.

Nya bebisen bökar loss i magen.

Detta är livet. :)



Återkommer med namnet på glassen, för den är banne mej den godaste jag ätit. :D

Av Lisa - 28 maj 2010 19:51

Är trött å gnällig.

Två dagars jobb i rad å jag blir helt slut?

Är det klokt.

Nä.

Hoppas verkligen det ordnar up psej när man är på en å samma ställe å jobbar.

Ska försöka rycka upp mej nu.

med hjälp av Så ska det låta å världens godaste päronglass borde det gå...


Nya tag i morron då?

Av Lisa - 28 maj 2010 15:47

I vår bröllops-gästbok finns följande ord skrivna med GIGANTISKA bokstäver:


Älskade Lisa o Martin.

FY FAN VAD VI ÄLSKAR ER+ER SON!   

Puss Emelie o Snoff.


Just den här texten är skriven allra sist å det är klar uppenbart att författaren är aningens berusad vid tillfället orden skrevs.

Men samtidigt känns det som denna text kommer rakt från hjärtat! :)


Hittade denna bilden på Annas facebook.

I vårt bröllopsalbum

 


Nead I say more!

Jo. Emelie å Snoff, vi älskar er med! :)


Av Lisa - 28 maj 2010 15:24

Ja, helgen kommer som en lättand trots att min arbetsbörda den senaste tiden inte är mycket å klaga över.

Har dock jobbat mina två senaste pass där jag inte känt mej vidare välkommen.

Då blir inget kul, tyvärr.

Sista två dagarna i bokningen (för denna gången...) nästa vecka.

Fick ledigt på min födelsedag. :P

Å vad jag är barnslig med det där.

Jag älskar att fylla år.

Inte så mycket att bli äldre kanske, men att få fira. :)

Pappa ringde förresten i går å undrade vad jag önskar mej å insisterade på å fira. :)

Jag räknade upp detta å la sen till två svarta solstolar att ha på uteplatsen(när den behagar bli klar...)    



Nu i efterhand har jag även lagt till baguetteplåtar till listan. :)

 


Har planerat lite löst att åka till Stugan i morron.

Just nu verkar vädret allt annat än lämpligt för ett dygn i skogen.

Men vi får se, mamma påstår att det ska bli 15 grader i morron åtminstone, men hur varmt är det? Egentligen.


Det verkar redan vara strul med nya jobbet.

Pratade med en tjej där i från i dag som som trodde jag skulle va där till den 27 juli å inte till ungefär samma datum i juni som jag har tackat ja till...

Alltid måste nått krångla tydligen.


I dag känner jag mej inspirerad att laga mat.

Det blir potatisgratäng med biffar med chili å lite annat gott i. :)

Nån kall sås ska vi nog med få i hop. :)


Nu är det fredagsmys med ostbollar å Emil som gäller. :)


Trevlig helg!














Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards