Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Puh.

Av Lisa - 25 maj 2010 20:39

Herregud vad jag är trött.

Slut i kroppen å slut i huvudet.

Men vi har haft en riktigt toppendag. :)


Plockade upp Stina å Emelie vid halv tio, körde inom Kvantum å köpte frallor å sen vidare mot Småland. :)

Termometern i bilen visade på ynka tio grader å det blåste för fullt, men vi satt ändå ute i Tingsryd å åt frukost. :)

     

Snabbt gick det, men det var i allafall gott. :)

Strax efter elva var vi framme vid slutmålet, Växjö.


Kana nog påstå att jag hade spenderbyxorna, eller jag leggingsen, på. :)

Köpte nya leggings å tunikor på löpande band. :)

Så nu ska jag förhoppningsvis kunna visa mej bland folk i ett par månader till. :)

Viggo var himla duktig å sansad måste jag säga, förrutom ett bryt på skopunkten, men då var alla ganska matta, så jag förstår honom. :)

Han fick välja i leksaksaffären vad han ville ha. Det blev en Volvo-bil sen fick vi två till för en femtiolapp) å en liten räv. :)

Viggo fick skor med. Två par. Fejkfoppa å gympaskor. :)

Såklart passade vi på att kalasa på MAX med.

Tog till å med efterrätt.

     


Å nu är den hemma. Min efterlängtade Kitchen Aid.

 

Fick alla tillbehören, inklusive glasskålen för 800 extra så jag har köttkvarnen å hela kittet. :)  

Tyvärr orkar jag inte baka i kväll, eller ens planera vad jag ska baka i morron.

Men jag är väldigt nöjd å lycklig över att vara stolt ägare till detta mästervärk, både designermässigt å maskinmässigt. :)


Nu ska jag kolla på DH om jag inte hinner somna. :)


 
 
Anna-Ida med fam.

Anna-Ida med fam.

26 maj 2010 09:21

Stort grattis till bröllopet från oss till er! Vill me ha en Kitchen Aid :D så snygg.

http://www.mittordnadekaos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards