Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Lisa - 23 maj 2010 20:27

Den här dagen har rullat på i ett rasande tempo.

Mannen min var ganska sleten på morronen men har repat sej ganska bra. :)

Städade huset på förmiddagen. Behövdes verkligen. :)

Vid tolv körde vi å städade fest-lokalen å hämtade hem all överbliven mat. :)

Stina, Emelie, Snoff, Mamma, Pappa, Gustav å vi fick oss en rejäl måltid, å det var ändå mat kvar.

     

Det flesta av oss är ganska slitna i dag.

Jag är nog banne mej sympati-bakis. Drack såklart inte en droppe alkohol i går, men är såååå trött å törstig(?!) ändå.

Kan kanske bero på att jag var vaken till ett å sen låg å andades in ångorna från min ganska så(rejält) överförfriskande make. :)      

Vi har mest tagit det lugnt. Å Myst. :)

   

Martin har dock planterat våra bröllopspresenter från Emelie å Snoff.

Inte mindre än tre bärbuskar, två blåbär å en taybär. :)

   

Fick så många presenter. Å gårdagen är verkligen en dag som vi alltid kommer minnas.

   

Å tack vare en massa av våra gäster kommer vi så fort vi har tid hämta hem en sån här. :)    Jippi. :)


Återkommer med bilder från själva tillställningen så fort de kommit hem till min dator. :) Nerladdningen sker i detta nu. :)


Är för trött nu för att få till nått vettigt här.

Ska ta en dusch å sen krypa ner jämte min make. :)


Tack, tack, tack alla för vår underbara bröllopsdag! :)


Av Lisa - 23 maj 2010 08:18

Tack, tack, tack.

För alla presenter å för att vår bröllopsdag blev så lyckad å rolig.

Lite för roliga för somliga kanske. :)

Min man befinner sej i någor sämre skick i dag om man säger så.:)

Martin fick en silverskylt av mej i går med texten:

Love is blind.

Marriage make you see.

Japp, det får jag erfara från första parkett. :D


Nä, allvarligt talat.

Allt var underbart å från vad jag kunde sefrån min nyktra sida verkade de allra flesta ha roligt på festen. :)

Å hur sliten mannen min än må vara i dag så är han ju det nu  

MIN MAN!

Det allra bästa som hänt mej å som jag älskar mer än allt.  


Jag överlät fotograferandet till andra.

Roger tog såklart bäst bilder med sin monster-kamera.

Gustav tog ett par med min, men de är riktigt usla.

Dessa är dock de enda jag har så de får duga. :)

     


Å så får det bli denna med. :)

Så är det.

Nu går vi vidare mot nya tider å utmaningar i livet.

Som man å hustru!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards