Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Lisa - 21 maj 2010 21:11

Till alla er som gjort vår bröllopsfest möjlig...


Mamma å Pappa för mat, dukning å allt annat ni ställt upp med.

Svärfar för maten.

Svärmor med dukning.

Gurri å Snoff för svensexa å festfix.

Stina å Emelie för ALLA hjälp.

Med inbjudningskort, med festfix å allt annat ni gjort å för en underbart rolig möhippa!


Såklart ett stort tack till er som vill komma å dela vår glädje i morron! <3

Av Lisa - 21 maj 2010 19:49

Dan här dagen har bara flugit förbi.

Helt annat tempo än de fyra lediga dagarna vi har haft jag å Viggo. :)

Har hunnit klippa mej å sen har vi dukat å donat i Udd stugan. :)

Det kommer bli så bra i morron.

Jag känner det.

Är inte vidare nervös alls.

Varför skulle jag va det? :)

Helt ärligt.

Jag är lugn.

Det ska bara bli roligt. :)


Hoppas maten å drycken räcker å att allt är gott.

Å förståss att Martins säger ja. :)


Slänger säkert in ett snabbt inlägg i morron bitti.

Men om det dyker upp nått i mellan så önskar jag er en bra dag. :)

Av Lisa - 21 maj 2010 16:07

 

Är hemma å äter...

Martin passar tydligen på klippa gräset med?!. :)

Thats why I love him.   

Av Lisa - 21 maj 2010 15:45

 


Ha, ha, ha.

Var såklart tvungen att dra fram denna gamla godingen igen.

2004.

Åren har gynnat en av oss i allafall. :)

Åtminstone vad gäller frisyr. :)

2010.

I morron blir han den där målaren från Mörrum, Igget, min man.

Tänka sej.

Att det var den här framtiden vi hade å vänta.

Tillsammans.

Viggo.

Huset.

Nya bebisen.


Visst, vi har haft det tufft med.

Å tvivel har funnits.

Men försvunnit efter nån sekund.

Det är såhär det ska vara.

Det är Martin å Lisa.

Arvidsson. :D

Så självklart.


Martin.

Jag älskar dej.

Å är så glad att du vill dela dina dagar med mej!

  

Av Lisa - 21 maj 2010 13:57

Håret är klippt å dukningen är i gång. Har hämtat ringarna som tack å lov hade kommit. :-D nu längtar jag verkligen till i morron!

 

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards