Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Lisa - 6 maj 2010 20:48

  Viggo har gått å blivit en riktig teoman han. :D

Inte mej emot.

Har hittat en ny favorit bland te-påsar, Fläder-Citron från Friggs.

Är inne på kvällens andra kopp nu. :)

Å såklart en liten kaka till det. :)

Av Lisa - 6 maj 2010 20:42

Snart, snart ska jag å Snoff göra slag i saken å göra egen pasta. :D


  Bara rätt tillfälle som saknas nu. :)

Av Lisa - 6 maj 2010 20:12

Bakat...

     

Först jättegoda kolakakor å sen gjordes min livs första sockerkaka. :)

Väldigt lyckade bägge två.


Sen åkte vi till stan för att hålla systern sällskap när hon städade å tvättade å för att senare uträtta våra ärenden.

Den tänkta mysiga runda på stan blev det inget med.

Viggo var trött å hungrig(vi åt på Bönan) å testade mitt tålamod för många gånger.

Tillsut lyckades vi komma överens så pass att vi fick två par byxor å en keps köpta på Name It.

Fyra nagellack å blommor blev det med innan vi gav oss.

(   ett av dem...)

Då hade Stina flytt för länge sen.

Skulle köpt present till mamma å kollat lite annat med, men jag hade helt tappt lusten.

Fick bli Coop på hemvägen i allafall.

Köpte mjöl å annat bakmaterial om i fall att anda faller på i morron med. :D

Just nu har jag det här brödet i ugnen. :)


Har inte varit alls så lycklig å tålmodig som det kändes i morse.

Hela kroppen värker å ömmar å jag är trött.

Har tre lediga dagar till att njuta av, å i morron ska jag banne mej inte tappa bort den där känslan av lycka som finns gömd inne i mej. :D


Till sist.

Tack Sara för ditt briljanta tips.

Lyckas med mat var perfekt. :D

Av Lisa - 6 maj 2010 18:47

  • Sånna där klassiska runda brödkorgar som man jäser bröd i?
  • Grillspett i metall?


Nån som vet?

Mottar gärna tips om online-shopar med diverse mat-tillbehör också. :D

Av Lisa - 6 maj 2010 09:06

I dag har vi vaknat på helt rätt sida.

Sen att det var lika mycket för tidigt som i går, det kan kvitta.

Fyra långa lediga dagar väntar.

Å i dag, är vi som sagt på topp. :)

Ska troligtvis dra oss i mot staden om nån timme.

Alla Viggos byxor lämnar ser ut som highwater-modell så vi ska leta efter ett par.

Även nått snyggt nagellack å ha på bröllopet å kanske skor till mej med står på den eventuella önskelistan.


Har en sats kolakakor i ugnen nu som vi har slängt i hop. Viggo är världens bästa bagare han. :D

Han till å med frågade om vi skulle baka. :D

Trevligt när han delar mitt intresse, he, he! :)

På tal om bak kommer nog den nya Leila boken i dag. :D


Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards