Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Lisa - 5 maj 2010 14:20

Har huvudvärk igen å känner mej lipfärdig.

Jag kan inte ha det såhär.

Räknar semester dagar å arbetsdagar.

Jag vill inte jobba mer.

Inte känna mej värdelös, oönskad å laglös.

Över tio nya ställen på två månader, å då var jag ganska van på kanske fem sex andra, där har jag inte att min fot under dessa månader.

Inte ett öre extra betalt å man ska ställa upp på allt.

Ordna bil å lämna familjen hängande.

Jobba fredagkväll innan ledig helg.

Bli ifrågasatt å tvingad.

Nej, det moderna slaveriet, det är va det är!

Av Lisa - 5 maj 2010 12:25

Så, nu ska jag börja städa.

Fick en tid hos barnmorskan vid halv tolv.

Allt så fin, fint ut å jag fick mitt moderskapsintyg. :)

Har precis ätit å ska som sagt dra i gång med städandet.

Nu ska här banne mej glänsa! :D

Om jag hinner bli klar?

Kanske, om jag är snabb. :D

Av Lisa - 5 maj 2010 07:28

06.42 var det dags å vakna.

Liiiiite väl tidigt när man ska jobba kvällen, men jag ska inte klaga.

Har sovit tungt sen elva å det är riktig lyx i vår annars ganska sömnlösa tillvaro. :)


Ska lämna Viggo vid elva i dag.

Jag börjar inte förrän tre, men Viggo ska ju äta å sova där så.

Martin får åka dit direkt från jobbet å sen går de hem så jag kan ta bilen till jobbet.

En tung börda som lyfts från mina axlar.

Cykla är det inte tal om å buss hem går det inte ens nån.

Planen är att jag ska utnyttja tiden åt helgens bortprioriterade storstädning.

Tror aldrig det har varit så smutsigt här.

Äcklas i hjäl snart.

Borde hinna med god marginal.


Hoppas på en stund i ett solarie innan jobbet med.

Jag ska ju trots allt gifta mej snart å nån form av bränna hade inte varit så dumt. :)


Nu ska jag in här...

... å leka. :D

Timeto go!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards