Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Lisa - 21 mars 2010 19:32

Det blev lite shopping till å sen hemfärd.

Viggo fick en skitsnygg skinnjacka å jag köpte ett par linnen. :D

Å så åt vi lite till med. :)

Var hemma vid tvåtiden.


Bjöd in oss på middag hos M å P.

Skönt att slippa stressa i väg å handla å dessutom sakande jag dom som tusan. :)

Vi tog med oss Stina hem å ska kolla New Moon när hon kollat klart på Gossip girl.

Å vet ni vad det bästa är?

Jag är ledig i morron med! :)


Är riktigt slut, men vad gör det? :)

Bästa helgen på länge!   

Av Lisa - 21 mars 2010 08:32

Japp.

Så var det söndag å dags att åka hem.

Det ska bli skönt trots att vi haft hur mysigt som helst.

Viggo längtar nog efter sina saker å sitt rum. :)

Jag hade kunnat stanna en natt till, men den egna sängen lockar också.

Bäddsoffan jag legat i här börjar kännas lite ensam. :)

Nu duschar vi å donar, ska packa å sen checka ut.

Det blir en shoppingrunda till innan vi kör hem nån gång efter lunch. :)


Hörs hemma sen alltså. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards