Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Lisa - 20 mars 2010 20:17

   

Natchos.

Bbq-burgare med pommes.

Mjukglass med topping.


Underbart gott.

Tre rätters på under en timme.

Små barns familjens verklighet. :D

Men vad gör det?

Lite lyxigt var det trots mer eller mindre psykbryt i från bägge grabbarnas håll. :P


Är ganska trött nu, alla tre.

Viggo sover å vi andra två slötittar på tv.

Gillar ju Körslaget(så töntigt egentligen...) men det är inga roliga som ska va med så jag har redan gett upp.

Blir nog en tidig kväll.

Får se vad vi hittar på i morron.

Kanske blir det bad, men då måste vi köpa badlakan först. ;)

Precis i samma sekund som jag yttrade menigen: jag tror faktiskt inte att vi glömt nått alls, så slog det mej att vi inte tagit med handdukar att ha med till Aq-va-kul.

Som sagtvi får se vad vi ska hitta på.

Jag kan tänka mej ett varv till på Entré. Åtminstone för att äta nått gott innan vi ska köra hemåt igen. :D

Har pengar över med. Det går ju inte. :)


Ha en bra kväll!

Av Lisa - 20 mars 2010 15:04

Det regnar här i Skåne-land.

Vi har spenderat dagen först på köpcentret Triangeln å sen på Entré.

Det sistnämda var verkligen en hit, allt vi letat efter på samma ställe.

Jag köpte mej ett par tunikor å en kjol på Gina Tricot å Viggo köpte själv en ambulans för resepengarna han fått av mormor å morfar.

 

Martin har spenderat sina pengar på mat han. :) Å parkering. :P

På Entré fanns det ett lekland(inte Andys, men nått annat namn som jag redan glömt). Vi gick in, men jag blev mest irriterad på ungar som klättrade på fel håll i runtchkanorna å inte ens flyttade på sej om man sa till.

Eller ja, det är ju kanske inte ungarnas fel, men irriterande som f*n var de.

Viggo gillade i allafall bollarna bäst, men vill helst av allt hem å leka med sin ambulans.

     

Innan vi väl kom tillbaka till hotellet fick spendera allt för lång tid med att leta efter bilen på fel våning av garaget. :)

Å att åka bil i en storstad med Martin är en hel story för sej. :)

Ni som känner honom så väl som jag förstår säkert hur jag menar..?! :)


I kväll satsar vi på att vi bara  har en kort bit å gå till Jensen där vi hoppas på att få ett bord. Har glömt å boka men vi ska gå dit senast vid halv fem så vi håller tummarna. Annars får vi leta upp nått annat gott. :)


Livet leker med andra ord.


Bara ett litet bekymmer, Viggo säger för andra dagen  i rad att det gör ont å kissa å vägrar göra det. :S

Har haft blöja under dagen för säkerhets skull, men hållt sej nu sen klockan var tolv. Då kissade han som tusan på toa utan ett ljud.

Undrar om det har gjort ont å han är rädd nu bara...?

1177, dit mamma ringde i går, uppmande oss bara till att tvätta noga å se hur det gick sen. Uvi hos en tvåårig pojke tyckte de verkade snudd på omöjligt...

Har dåligt samvete som ligger å gnager. Tänk om det är nått allvarligt å sen har vi asat med honom hit?


Nu ska vi mysa lite, sen ge oss ut i regnet...


Av Lisa - 20 mars 2010 08:30

Är på rummet å pustar ut efter frukosten.

Allt är till belåtenhet, vi är mätta som tusan.

Viggo åt en herrans massa havre fras å flera stycken ägg.

Är man på semester så är man. :D


Vaknade halv sju i morse å det är ju ändå ganska okej. :)

Nu ska vi duscha å fixa oss innan vi beger oss ut på Malmöstads gator. :D

   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards