Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Lisa - 18 mars 2010 13:38

Precis när jag lyckats somna till ringde bokningen.

Såklart blev jag ombokad i kväll.

Ska va på ett nytt ställe i stan både i dag å i morron.

Skönt med samma ställe i två dagar mendet uppstår vissa problem.

I dag blir jag tvungen å cykla. Inte så farligt kanske, men det kostar mej dyrbara minuter med packandet inför morrondagen å jag missar garanterat hela Per sen i kväll.

I morron fick jag lång dag. Planerna att plocka MArtin på vägen å komma i väg i bra tid till Malmö gick där med i kras.

Känns grymt stressat plötsligt.

Jobbar till halv fyra, får snabba mej till dagis å hem å ge Viggo nått å äta å packa det sista så vi står redo när Martin kommer.


Nä, har inte tid å sitta här heller.

Packa var det!

Av Lisa - 18 mars 2010 08:33

Efter en huvudvärksfri dag i går var dunket tillbaka i morse.

Vaknade till Viggos ljuva stämma redan klockan sex. ÄTA FLINGOR var det han gastade för kung å fosterland.

Jag vägrade stiga upp förrän en timme senare.

Huvudet bankade å nattens sömn har förvisso inte störts av några skrikrycke eller så, men Viggo har envisats med att dela kudde med mej å det gynnar inte mina stela axlar.


Jag har själv bestämt att jag ska jobba kvällen i dag. Återstår bara å se om det blir som disponibel mellan tre å nio elelr om jag ska slängas i väg nån annanstans.

Är ganska korkat av mej att jobba i kväll. Klockan nio börjar helt nya avsnitt av Per ju! Men jag kände för sovmorron i går. Hur jag nu kan va så dum att jag tror jag ska få sova länge, det kan man ju undra. :)


Viggo ska till dagis vid elva. När jag lämnat honom ska jag troligtivs powernapa en timme eller så å sen måste jag packa inför helgens utflykt till Malmö. :)

Ska bli riktigt härligt å komma i väg å bo borta.

Två hela nätter hemifrån å en massa god mat bara vi tre.

Åååå vad jag längtar.


Ska plocka upp Martin längs vägen i morron så vi kommer i väg fortast möjligt.

Jag vet varken hur eller var jag ska jobba, men det bör väl dyka upp nått. :)


Nu ska va social med min son som just nu sitter i badet, medan jag sitter på toastolen med datorn i högsta hugg. :) Det gäller att hitta sina tillfällen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards