Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Lisa - 11 mars 2010 19:06

Tycker denna dagen har gått ovanligt fort.

Kan kanske bero på att vi hade sovmorron. :D

Vi har i allafall handlat på Coop. Till Viggos stora glädje.

Han hade tjatat om det sen i går nämligen. :)

I dag har febern hållt sej borta. Fast riktigt i form är det synd å påstå att han är min lille kille.

Han var så trött nu i kväll. Blev ingen middags-lur i dag.

Han var ju fortfarande pigg vid tolv. :)

Tröttheten kickade dock in sen framåt eftermiddagen å då var det för sent.

Hoppas verkligen vi får sova i natt...


Emelie har hållt oss sällskap hela dagen å i kväll har m å p varit här å sagt hejdå. :)

Hur man kan vilja åka till fjällen efter den här vintern kan jag dock inte förstå. :)


En ledig dag kvar. Så i morron hoppas jag på sol så vi kan komma ut lite. :)

Av Lisa - 11 mars 2010 09:44

Det blev som ni märkte inte alls nån bloggkväll i går.

Emelie kom hit så vi gjorde äntligen klart våra inbjudningskort.

Det tog verkligen hela kvällen, tre timmar närmare bestämt. :)

Men nu är dom klara.

Sen var Viggo vaken till vi la oss.

Han vägrade sova å var piggare än piggast.

I morse somnade han om precis när jag gett upp hopp om mer sömn vid halv sju.

När Martin ringde klockan nio sov han fortfarande?!

Hoppas verkligen han är frisk i dag.

Vi ska i allafall handla å sen kommer Emelie en sväng.

Tänker äta baguette från Bönan till lunch men det också det ända vi har planerat för dagen, förrutom att Viggo ska bli frisk då. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards