Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Lisa - 23 februari 2010 19:48

Som tidigare nämts grusades våra tidigare födelsedagsplaner av segdragen feber hos Viggo.

Vi har därför spenderat den här födelsedagen hemma, med att inte göra mycket mera alls än läst böcker å kollat på Pippi.

Stina har varit hos oss hela dagen.

Hon hade förståss paket med sej. :)

 

Födelsedagsbarnet var feberfri i morse, men vid middag var den tillbaka igen.

Under eftermiddagen blev han bättre igen så vi chansade å åkte till Coop.

Vi var tvungna att komma hemifrån lite, alla tre.

På Coopet köpte vi middag å alla beståndsdelar till Marängswiss. :)


Frammot fem kom Martin hem å strax där efter mormor å morfar, även de med paket.


De fick även middag å förståss efterrätt. :)


Vi har alltså firat så gott vi kunnat  efter förutsättningarna.


När Viggo la sej nu var det utan feber, å jag hoppas verkligen det förblir så.

Farmor rycker in å passar honom ett par timmar i morron så han kan va hemma den där extra dagen.

Men i morron måste vi ut.

Jag börjar kvart över två(har bytt från ett dag-pass) å Martin kommer vid fem som vanligt.


Nu är Martin ute en runda å ska bland annat hämta två paket till mej. Ett från buzzador med Dove produkter som jag ska testa å recensera  å kläderna från Me&I. :)


Jag är lika trött å slö som vanligt.

Trodde att illamående skulle avtagit vid det här laget, men jag mår illa konstant i stället vilket resulterar i dåliga matvanor å blodsockerfall. No wonder att man är trött.

Blir trött av att bara sitta hemma med, uttråkade, bägge två.

Så i morron ska vi som sagt trotsa all snö å va ute, i allafall en liten stund.


Nu ligger jag på soffan. Orkar inget annat(SÅ FÖRBANNAT DRYGT, jag vill vara effektiv å få saker gjorda ju!!! ;()

Är lite trött på OS nu faktiskt. Ska kanske se på Bygglov, då de för ovanlighetens skull inte skulle göra en terass. :)


Jo, tack, det blev en massa babbel om allt å inget.

Ganska boring.

Men mitt liv, i allra högsta grad. :)


Viggo hälsar å tackar för alla kommentarer, sms, kort å paket. :)

Av Lisa - 23 februari 2010 12:36


Det är precis sånt här som får mej att gråta! :)

Av Lisa - 23 februari 2010 08:45

Grattis Viggo 2 år!

  I dag fyller han år min lilla gosse.

Våra storartade födelsedagsplaner har stoppats av tre dagar med feber, men vi är åtminsone lediga å ska göra det allra bästa av den stora dagen ändå. :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards