Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Lisa - 3 februari 2010 19:19

Jahapp.

Har gjort två pass på nya jobbet.

Trivs som fisken i vattnet hittills.

Betydligt mer påfrestande arbete, både psykiskt å fysiskt, men svinroligt!

Verkar dock vara en massa konflikter i personalgruppen, men jag hoppas jag kan hålla mej utan för...

Annars, som sagt, skitkul!

Alla energi har såklart gått åt till att hajja rutiner å såkallat "salsystem" som de arbetar efter.

Som ni säkert förstår är jag ganska slut nu.


I natt levde Viggo rövare till över ett. Han hoppade i sängen å tjatade om Kling å Klang. Från å med nu kommer jag bli förbannad om det låter honom sova två timmar på dagis!

På tal om dagis ville Viggo inte dit alls i morse. Han gick omkring å ropade säng å hade frågat efter oss hela dagen.

Länge sen han behövde gå upp så tidigt för att åka i väg dit.

Hoppas vanan kommer snabbt tillbaka...


Nu är jag verkligen trött på snön. Fastnade i uppförsbacken på gatan utanför i morse. Trodde på allvar att vi skulle bli stående där, mitt i backen hela dagen.

Men tillslut fick jag tillrckligt med fart för att slira upp hela vägen.

Inte nog med det när vi kom hem sen fastande jag halvvägs in på uppfarten, trots att jag hade skottat bort en massa snö. :S

Visst är det fint med allt vitt, men det räcker nu tycker jag.


Nu ska jag somna på soffan hade jag tänkt. Gonatt!


En liten bild på sötisen med. :)

 


Å förresten, tack så mycket för alla fina kommentarer om min nya frissa.

Behöver ett expertråd på den punkten. Om jag ska köpa ett mousse, vad ska jag ta för märke då?



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards