Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Lisa - 1 februari 2010 19:07

I dag gillar jag inte mej själv nått vidare å mina föräldrakvalitéer kan med all rätt i frågasättas.

Har spenderat hela dagen i ett par söndriga pyjamasbyxor å smutigt hår.

Tänkte ta med Viggo ut på eftermiddagen men jag orkade bara inte.

Vi har således bara varit inne i dag.

Har gjort mitt bästa för att sysselsätta Viggo. Läst böcker å lekt med bilar, men hans energi behöver mer.

Jag hatar detta. Jag är fan inte lat!

Men när Martin kom hem var det uppställt till tusen så han fick hugg i direkt.

Så behöver det inte va, men jag blir inte färdig!


Ska i vilket fall som helst sparka i väg mej själv till träningen trots att soffa å glass lockar tusen gånger mer. :S

Men jag måste, kommer bli tjock som en padda om jag fortsätter såhär.



I morron ska Viggo till dagis. Då slipper jag åtminstone ha dåligt samvete för understimulans, men det finns alltid andra grejer att ha det för ändå.

Jag ska klippa mej innan jobbet. Äntligen!


Den här synen mötte mej i morse när jag hade dukat av efter frukosten...

 

På den här sista bilden vinkar han till å med åt mej, den lilla retstickan. :P

Å ja, det är en hel rulle!

Av Lisa - 1 februari 2010 13:33

Ska alldeles strax väcka Viggo.

Tror ni jag har passat på å sova?

Nej, precis.


Jag har kolla på Heroes med Emelie å Stina samt försökt styra upp bröllopsplaneringen lite.

Prio ett på listan är att luska ut vart vi ska va.

Jag vill va här hemma men troligtvis finns det inte plats för ett gigantiskt partytält nånstans i vår trädgård. Får fjäska in oss hos M å P för nån lokal lär det inte finnas ledig under pingsthelgen.

Om sånt är typiskt oss? Jovisst.

Men gifta oss ska vi allafall.

Det där andra får bli som det blir. :D


Hoppas min blutsaft kommer i dag. Å hoppas jag har nån form av underskott på järn å att saften i sånnafall gör underverk. Så tradigt att börja på nytt jobb å inte orka göra sitt bästa...


Nu Viggo...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards