Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Lisa - 27 januari 2010 20:45

För första gången i mitt liv skulle jag kunna tänka mej att åka utomlands bara för värmens skull.

Jag håller på att bli galen av kyla.

Fryser jämt, hela dagarna, hela nätterna.

En resa skulle därför sitta fint, men allra helst hade jag velat ha nått i stil med den här...

 

Av Lisa - 27 januari 2010 12:18

Hann in till stan å in på Apoteket.

När vi kom ut därifrån hade det börjat snöa.

Det håller fortfarande på, å jag kan tänka mej hur vägarna kommer se ut i eftermiddag. :S

Gillar det inte alls då både far min å Martin ligger å kör hemfrån Kristianstad.


Fick med mej lite hem från stan. Hårband från glitter.

Diadem å glasögon funkar inget vidare i hop så hårband får bli en sista räddning innan tisdag. Då ska jag nämligen klippa mej. Var inom Petra på Stil.nu å bokade. Äntligen. :D

Hittade såklart några nya öronhängen på Glitter med.

Å ögondroppar, nässpray å linsvätska på Apoteket.

Men, nått uppåtjack var det värre med.

Tänkte köpa Blutsaft, kanske är det järn jag behöver. Men det kostade 209 på Apoteket. Så nu klickar jag hem det i stället, kostar 119 på Bodystore nämligen. :)


Vi tog hem en varsin baguette från Bönan till lunch. Kan va den kladdigaste måltid vi nånsin ätit, men det var det värt. :D


Viggo sover å jag väntar på att klockan ska bli ett.

Då ska jag ringa ett av mitt livs viktigaste samtal. Ett samtal som är avgörande för framtiden. ;)

Lite hemligt än så länge, men ni får snart veta vad som är i görningen. :D


Nu: Heroes! :D

Av Lisa - 27 januari 2010 09:38

Har hållt på med håret i en halvtimme.

Sminkat mej så bra det går.

Bytt kläder tio gånger.

Men ändå.

Känner mej som världens fulaste.

Vad händer?

Jo Viggo kommer fram, klappar på min tröja å säger: FIIIIN! :D

Tur nån tycker det.   

Av Lisa - 27 januari 2010 08:58

Googlade Växtvärk.

Det måste vara det Viggo lider av.

Vilket skit.

Precis som vi inte sover för lite som det är. :S

Vilken otur.

Stackars Viggo!

Av Lisa - 27 januari 2010 08:46

Har sovit tre, max fyra timmar allt som allt i natt.

Viggo vaknade elva å var otröstlig fram till ett.

Han sa själv att han hade ont i benen å somnade tillslut efter att ha fått alvedon.

Tyvärr var det i gång igen vid tretiden, fast då var det mest som han var pigg å ganska glad.

Röjden järnet fram till halv fem ungefär, vid fem började Rex å stimmaå tjugo över skulle Martin upp.

Vi somnade om några minuter i allafall, men vad trött man är!

Undrar just om det är växtvärk som gör ont i benen?

Har fått för mej att man är större när man har det? Kanske nått jag har missuppfattat men, han sa ju som sagt det själv...


Vi har fortfarande siktet inställt på stan. Ska köpa lite smått å gott å har en milalång lista till Apoteket.

Funderar på om vi ska äta lunch på stan.

Kanske ser lite fattigt ut, att göra det bara Viggo å jag? :)

Inget å bry sej om kanske, men jag får se.

Kanske plockar med nått hem i stället.

Inte så lätt för mej å äta om Viggo tröttnar direkt.


Sen lutar det åt playdate med Hanna, Ebba å Ahgnes.

En stor fördel med att Marin har börjat jobba är att vi hinner träffa lite vänner nu om dagarna(när man väl är ledig) utan att ha dåligt samvete för att vi lämnar Martin själv.

Eftersom vi har sååååå många kompisar. :D


Nu ska jag dricka lite kaffe å leka med bilar. :)


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards