Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Lisa - 21 januari 2010 21:59

Lååång arbetsdag.

Har pratat med chefen å rätt ut ett par frågetecken.

Verkar som hennes plan är att behålla mej på sina avdelningar så länge som möjligt. :)

Weeej!


Verkar som Gustav kommer hem en runda i helgen.

Passar mej utmärkt eftersom jag är ledig. :)


Har precis kollat på herrarnas friåkning på svt play. Hann bara se de sista åkarna, men ändå. :)


Nu blir det sängen å jobb i morron igen.

Gonatt! :D

Av Lisa - 21 januari 2010 11:19

Den 4 februari kommer är det nyrelease av en av de bästa filmer som nånsin gjorts.

Den bästa sommaren. :)


 


Den bara måste jag ha. :)


Av Lisa - 21 januari 2010 11:11

...eller ha en cermoni med gäster hade dessa två låtar varit givna. :)



Kan man kräva allsång av gästerna? :) På nått vis ska de finnas med. :)

Av Lisa - 21 januari 2010 10:31

Sitter å äter min väldigt sena frukost med Robbie-skiva på hög volym i bakgrunden.

Sov till tio, men så värst utvilad känner jag mej kanppast.

För mycket som snurrar runt i huvudet, alla frågetecken å allt jag ska komma i håg letade sej in i mina drömmar med. :S

Mycket som behöver redas ut nu. Nästa vecka ska en massa viktiga samtal avklaras. ;)


Jobbar ju tolv till nio i dag så hela dagen ska spenderas på jobbet.

Jobbar i morron med, sen äntligen lite ledigt.

Känns som att mina grabbar har blivit väldigt försummade väldigt länge nu, men under helgen som kommer har vi faktiskt inte ett dyft planerat.

Vi ska bara mysa å ta det lungt. Å sen ska jag baka! :)


På lördag är det min tur att få följa med Viggo å gympa me. Det ser jag fram emot! :)



   


Mycket annat har jag inte att delge at the moment. Caio!


Å vad det är svårt å blogga när man inte kan skriva allt, rakt ut..!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards