Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Lisa - 20 januari 2010 20:45

I morron blir det en efterlängtad sovmorron.

Börjar tolv.

Viggo ska till dagis redan på morronen å Martin ska i väg.

Jag tänker stiga upp å kela med kotten innan han sticker å sen lägga mej igen.

Hoppas verkligen jag kan sova å känner mej utvilad efter det.

Trist att inte se så värst mycket av familjen på hela dagen, men nästa vecka ska vi ta igen en herrans massa missad tid. :)

Viggo ska bara till dagis måndag å tisdag å jag jobbar bara måndag kväll å sen fredagkväll plus helgen. :)


En lagom avslutning på min nuvarande arbetsplast. Efter hela fem månader är det dags att gå vidare. Några hundra procent blir det dock inte tal om.

Å om jag verkligen ska va på avdelningen jag blivit lovad, det vågar jag faktiskt inte riktigt tro än. Utan jobb kommer jag inte bli i allafall, det är huvudsaken. :)


Nu åter till handbollen. :)



Fyra stolar är på plats, bara bordet med som ska finnas... Nånstans, nån gång...

 

Av Lisa - 20 januari 2010 20:04

  Saknar honom lite redan.   

Å den där arbestnarkomanen på bilden kunde man gott sett mer av också. :)

Av Lisa - 20 januari 2010 19:26

Är redan palcerad i soffan.

Ska kolla på halv ått hos mej å sen handboll är tanken.

Finns absolut inget som hindrar mej heller. :)

Inga måsten alls.

När jag kom hem i dag hade Martin städat HELA huset, strykt å middagen stod praktiskt taget på bordet. :)

Han har så duktig så min "man". :D


Får se om jag ser nån handboll i kväll.

I går somnade jag på soffan å missade slutet. :)

Kanske blir det en bloggkväll(som jag lovat) eller sparar jag bloggandet till i morron förmiddag. :D

Älskade familj!

 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards